| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 16 日 星期四 |
 | |
| 朋友測試..^_^ |
http://lucis.matchren.com/index2.php?friendname=emmsecms
快d試下^_^
um..我覺得我琴晚真係悔氣左少少..我下次唔會喇^_^
諗住6點起身...
但唔知個電話咩事..
算喇..唔緊要^_^
phy...溫既時間好少...
低分都抵喇><
9點9放..= =
肥庭問我借份notes copy..
影完又到朱古力..
影兩份..比人..咁恩愛做咩喎><
出到去..又比大咀影左一份..
鴨仔..!!你地又做咩咁恩愛喎...><
都係上左亞森屋企..
一個禮拜上黎四次..真係誇
今日先係最專心最靜最少玩..
因為得我地兩個= =
不過晒左兩個鐘頭睇碟..
原來唔上堂真係聽少好多野
亞森講返好多比我聽..原來都唔係咁難姐
4點走..原來Eva係樓下見到我..
佢上亞森度..又唔叫我><
去左郵局交水費..
去左圖書館還書..唉..咁就唔見左4.5><
之後去左people smartone watsons交錢..
一個人一日交3次電話費
認真巴閉..
哈..我覺得好搞笑又好唔開心喎..
我計過..我今日總共交左1000有多..
睇住d錢係我隻手逐張逐張送比人..
唉...><
今日婷同我講話聽日溜冰..
好想去..好耐無去溜過lu><
又聽講聽日去yoho bbq
兩個我都好想去...
但係....
同老公傾電話果陣我又喊><
點解要發生d咁既事...
傾傾下亞哥返黎...
我見到發mo姐姐..
hee..真人仲靚..好細粒好得意呀佢..
佢係亞哥間房..到我訓佢都未出過黎^_^
亞哥又電左個爆頭lu..靚呀..
|
| 刊登時間︰2006-03-15 08:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|