| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 1 月 20 日 星期六 |
 | |
| 2007-01-20 |
第3次..
|
| 刊登時間︰2007-01-22 09:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
直至今日都唔知第幾次lu...
{我想你突然之閒扎醒諗起我...跟住打俾我陪我傾計...}
呢句野真係無論幾多年都係我既心聲...真係搞笑XDDD
|
|
|
bb 於 2007-02-02 10:14 PM 發表:
|
|
|
b 於 2007-01-23 04:35 AM 發表:
老婆B...好掛住你呀...
好眼訓喇...又好凍
即刻諗起你攬住我訓果種好warm既感覺^_^
|
|
|
b 於 2007-01-23 02:12 AM 發表:
哈...又係唔係好攻訓tim
今朝已經訓過龍唔記得叫你嫁喇
如果我而家又訓陣間實起唔到身la
我更加驚一覺訓到聽日下午趕唔到接你訓學><
|
|
|
b 於 2007-01-23 02:09 AM 發表:
呵...你慘喇
俾我搵到你d日記
其中有一篇你寫都明
好鐘意聽我把聲
仲話以後都唔會講>>>(唔想聽都你把聲)
哈哈...你忘記喇???成日都唔俾人講野^_^
仲成日叫我收聲唔好引你笑...呢次點計先
錫我一啖我就當你無講過la...XD
|
|
|
b 於 2007-01-23 02:07 AM 發表:
傻婆...以後都唔准你再問我係咪唔鐘意同你講野
係咪唔鐘意你...係咪唔想理你呢d咁既問題喇
因為通通都係你呢隻傻豬自己諗出黎既問題^_^
我只會答你我好鐘意你...好鐘意同你傾計
永遠都係呀~!!!記住喇
|
|
|
b 於 2007-01-23 02:04 AM 發表:
其實小囂你已經對我好好喇...
你好錫我...好緊張我
我個心雖然好清楚我地係同以前唔同左
你唔係以前既bb hill
我成日都將而家既你同以前比較...緊係會有唔開心la
但我都冇話唔滿意而家ge
更何況果d野都過去左...我記住就已經好足夠
我好鐘意你ga...所以自己好怕你會因為覺得我同你一齊唔開心而唔要我
你好了解我ga...但你了解到我既開心有8成都係因為你比我呢個事實ma???
|
|
|
b 於 2007-01-23 02:00 AM 發表:
頭先聽到你咁講我覺得好奇怪呀...
點解你會話就算有一日我打你
你都會話我岩
有冇咁嚴重呀...><
果一刻我覺得你好傻呀
咩野都攬晒上身
錯左咪改lor...我都有錯la
唔應該咩野責任都比晒你ga...
|
|