| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 19 日 星期日 |
 | |
| 好累... |
9點鐘過左嘉銘度..
hee..得你見到我咩..我多成日見到你喇..
唔靜止得你一個見到我先會遲到咖..我見到你都差唔多遲^_^
我真係好似ほほ咩?
你話我隻眼似
我個表情又似..
身高比例都似..
唔係掛...我大ほほ幾年咖><
又係咁笑我手細腳細..係喇係喇..知你地最大
宜家係唔係唔批准人地著4號con士先^_^
返去探婆婆..
你宜家開心嗎?
希望你過得好好喇..
媽咪話佢好唔開心好唔順意好辛苦..希望妳可以睇住佢喇..
我地個個都好好..唔需要擔心
之後去食飯..食素..
都ok喇..幾好味..
諗返起上年係呢度食既三文魚我就開心..
真係好好味..點解可以扮得咁似咖??
then去左東門..
買衫..買左3件..
係呢度買衫先買得最開心..最有成功感..
每一件衫我都講價講到勁低..20蚊..真係我都唔知講咩好><
亞哥買左幾隻碟..
shit..6蚊隻dvd= =
連死神再3來了都有..未上畫- -''
搭車..聽歌..聽返舊果部mp3..
好多舊歌..聽返一首boy'z既..
好有feel..如果你可以唱比我聽就好><
係黃江過關..
真係熟到我都識自己返= =
因為bee同嘉銘都有買碟..
但亞哥話比佢拎..
我一直都好擔心佢比人捉..
到我過左關...等左好耐..
佢真係比人捉左..><
2000幾蚊....唉...心痛呀..><
不過好搞笑..d入境處見到亞哥d碟都唔理..
嘩...你地點做野咖??
過左媽咪度..
發惡夢><
好彩你醒左咋..
好開心呀..聽到<<萬大事有我係度>>
老公..多謝你呀..
|
| 刊登時間︰2006-03-20 06:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|