| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 22 日 星期三 |
 | |
| wehehe^_^ |
hee..daddy今日好得意..
問我好多野

落到樓下..見到有個人望住我
he...契媽^_^
都係果句喇..住同一幢樓..一年都見唔到你一次..
睇到你個樣就心痛..唔好通咁多頂喇><
唉..遲到..唔想提..
張雯渲...好失望!!!
tiffany好搞笑..<<我仲以為你唔返..悶死我喇..唔准你唔返學>< >>
heee..傻..我先唔會唔返學..
英文堂...悶悶地..訓左著..
可能我訓得樣衰..
亞森打黎叫醒我..係咁笑我...好好笑咩= =
我又打返比亞庭..又玩欣欣電話..
亞庭同亞森打比家興同蛇彤..(喂...起身聽書喇)
好好笑呀...^_^
我都忍唔住打埋比你..
lunch..罰企= =
中文堂..落去書展..
shot..好多張小嫻..衛斯理..天航..李牧童..好多好多,...
仲有燶包....好唔開心呀...好多我都想要..><
家政..意粉..
好快就整完..幫左大咀..tiffany..mayu..joycema手..
比人話我煮飯婆..唔開心喎^_^
比Eva見到我玩電話..
shit...失手><
放學去左print野...hee..我應承自己既野要做得到!
不過print左好耐...
|
| 刊登時間︰2006-03-22 08:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|