Emma
暱稱: 囂張
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-20
2006-12-21
2006-11-29
2006-11-25
2006-11-20
文章分類
全部 (271)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 271
留言總數: 76
今日人氣: 31
累積人氣: 2787
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 5 日  星期一 晴天
我喜歡一身NeWay味^_^ 愉快

第三日返學喇...

大家習慣好未呀!∼∼

d時差搞返掂未呀(你唔答我都知未喇∼)

哈...

 

我....我差d起唔到身喇><

睇黎我得一個鬧鐘..

似乎唔係好幫到我喎..∼!

我唔制呀><

起身....又食藥..

(點解食極都仲有咖><)

食左個包..飲左杯奶...

走lu..(小姐..你好似未著衫啵)

落到去..見到有架751係我面前經過...--”

即係又要我等車喇...我已經

遲到咖喇喎..><

明知我未上車你就咪鬼開車喇..

驚唔驚我告到你擋鬼玻璃都甩出黎丫喇∼

搭10過d我仲係天湖 --”

聽講搭11班車我唔挵就遲到咖喇喎><

車...我一於少理..

點知..上到西鐵站...

先係搭10==”

乜d鐘個個都唔一樣咖∼

(無計喇..emma∼鬼叫你粗魯整爛左隻錶咩><

拿..講明先呀喇..我知你地偷睇我打緊日記咖喇...

我聽日生日呀..

你地好一人一隻swatch送到我府上呀..

好讓我一個禮拜7日都有唔同款襯鞋--”

唔係你估..咪得你以為你偷睇我日記唔洗付出)

上到去....一個人影都無..

(唔係我目中無人..係我見唔到

kinme.milky.casper

喂喂喂..我記得自己明明約左你3個咖啵..

不過..我明既..我最後一班車先到..我唔怪你2個

不過..肥仔你竟然唔等我...

你係唔係唔想大呀><

我喊比你睇...

哼...好叻咩..)

唔好白痴喇 好嗎..張雯渲

 

 

咁多字睇到厭!?

好..咁我唔寫炳坤d白痴野..

頭2頭....下刪5000字..

第3堂..

數學堂...

等左舍幾字,都唔見個miss入黎

第一堂就遲到..唔要得!∼!

跟住我傾計...(緊係同最靚女果位喇)

傾傾下...無啦啦靜哂..

我完全唔知發生咩事= =

過左一陣我先知..原來係個miss入左黎..

唔知你問題定我問題喇

我坐係個位竟然完全見你唔到...

究竟係你生得短定係我坐得唔好呢!?

(當然係你喇...你仲短過炳坤)

車...無奈lor..

第一堂你竟然派返本數作連答案比我

咁我做得咁辛苦做咩...

超><

 

小息..

milky大聲叫

張雯渲

但我望過去..

發現白x文..

望真d...

哈..kinme..你係咪想我

攬住你黎錫呀^_^

跟住經過f.2落f.1

見到什麼西樂...唔話你姣c都唔得喇><

milky姐係你面前你都夠膽

起飛腳姣仔!?

小姐..你攝裙咖喎..

陣間milky忍唔住過去扯甩你條裙

見到你應有既無 應無既有

你就咪怪我指住你個頭笑足3日喇

唉...晨早流流比我見到你d咁

高”質素既姣c

嘔返幾年飯都唔得掂....................

 

落到f.1...都唔知落去做咩= =

跟住又見到個姣c落左去..

之後比sharon(領袖生)趕比上去..樣衰..

 

小完息...又要行返上4樓><

頂..做乜f.3咁鬼高咖..

視藝堂..又行返落1樓= =

CJ 鄭SIR教..

好呀..自從你F.1教過我就無教過喇

嘻...上左2堂..笑足我2堂

放學喇...

KINME無啦啦走入黎..

講左一句

EMMA 我去唱K呀 拜

講完就走左..我都未答你野><

無奈--”

之後去搵MILKY..一定溝緊女喇--V

好..閃人

 

行到去7仔..見到KINME企係度..

我問佢..你唔係眼花當7仔係NEWAY門口嗎!?

蔚姐答我

話佢留左銀包係學校--”

無奈囉...我都未試過留銀包..最多咪唔記得帶出街

之後我地等KINME返去拎..

之後出發去NEWAY LU...

呵...今日好似得基朗放早咋..

有位>W<

仲係大房..哈..102號房..我記住你

本身唱得好開心咖..

跟住蔚姐...--”

跟住要我同KINME落去萬寧..

留低MILKY一個人孤伶伶係房..

黑蚊蚊....你好咪突然間覺得我好重要呢^_^

我諗我地大約1點開始喇..

3點就CUT我地喇><

我都未唱夠夠....

 

車..

 

 

我唱左瑪莉與偉業..

睇下我幾支持你..葉宇澄先生

我勁愛你D鼻音>W<

不過...在房人士全部問你係邊個喎

又話咩咩大力宣傳你!?!?

(不過講真..你唔介紹呢首歌比我..我都呢一刻都無可能識到佢)

哈...總會係咁喇..

我記得上一次仲勁喇...

係什麼什麼頒獎典禮既新人獎..

竟然叫..AT17..

喂...唔好玩喇..聽都未聽過喎><

呵...但我之後好欣賞佢地

 

我係咁咖喇..

我喜歡實力派多過偶像派好多..

 

唱完...走人..

KINME留低左個袋..

我地要拎去元朗廣場比佢..

我同MILKY都唔肯拎--V

緊係留返比你做喇KAI樂(你係佢個仔喎)

哈...佢走黎同地講..

不如你地拎返喇..

(因為個袋粉紅色..KAKA)

你都傻既

 

 

行到去Q PETS..

MILKY話買個籠比D蒼鼠..

最後揀左同我一樣既..

我叫佢買埋狗帶同我一齊放狗狗..

佢又話貴--”

之後..又心郁郁想買2隻鼠鼠..

嘻..你買2隻鼠鼠咪同狗帶差唔多

最後揀左2隻小銀狐..好可愛呀..

好肥肥肥肥肥肥∼

 

之後我送佢搭車..

 

我就上左媽咪度...

訓左陣..

諗住今晚係度訓咖..

之後執書包..

發覺聽日有PE堂..

咁咪返屋企囉= =

 

搭巴士...凍到我死><

 

 

 

夜晚..家姐上黎..

一上黎就問

我係咪黑左好多!?

哈...好黑喎..

知你游船河曬太陽喇..

又話聽日去曼谷..買手信比我..

椰子糖一包囉..唔係掛@@!?

 

 

之後夜晚放狗..

好似無咩介紹添..

我隻狗叫Gucci

哈...遲D我同你結左婚

我要養隻LV -W-

男仔..

7個月大..

白雪雪...好得意>W<

 

今晚佢識左好多朋友呀..

係呀..狗朋友

 

 

刊登時間︰2005-09-05 10:06 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Emma 的日誌)


佑佑∼豬豬>< 於 2005-09-05 10:39 PM 發表:
係咪想激死我呀∼?你想我一日睇三次定係一日留3次言呀
 
一次過打晒佢la∼雖則知你一日多野做
 
未必咁快打晒∼但分兩次都夠嫁喇∼知道嗎∼?^_^
 
俾心機d打la∼我每分鐘都留意緊你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]