| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 5 日 星期一 |
 | |
我喜歡一身NeWay味^_^  |
第三日返學喇...
大家習慣好未呀!∼∼
d時差搞返掂未呀(你唔答我都知未喇∼)
哈...
我....我差d起唔到身喇><
睇黎我得一個鬧鐘..
似乎唔係好幫到我喎..∼!
我唔制呀><
起身....又食藥..
(點解食極都仲有咖><)
食左個包..飲左杯奶...
走lu..(小姐..你好似未著衫啵)
落到去..見到有架751係我面前經過...--”
即係又要我等車喇...我已經
遲到咖喇喎..><
明知我未上車你就咪鬼開車喇..
驚唔驚我告到你擋鬼玻璃都甩出黎丫喇∼
搭10過d我仲係天湖 --”
聽講搭11班車我唔挵就遲到咖喇喎><
車...我一於少理..
點知..上到西鐵站...
先係搭10==”
乜d鐘個個都唔一樣咖∼
(無計喇..emma∼鬼叫你粗魯整爛左隻錶咩><
拿..講明先呀喇..我知你地偷睇我打緊日記咖喇...
我聽日生日呀..
你地好一人一隻swatch送到我府上呀..
好讓我一個禮拜7日都有唔同款襯鞋--”
唔係你估..咪得你以為你偷睇我日記唔洗付出)
上到去....一個人影都無..
(唔係我目中無人..係我見唔到
kinme.milky.casper
喂喂喂..我記得自己明明約左你3個咖啵..
不過..我明既..我最後一班車先到..我唔怪你2個
不過..肥仔你竟然唔等我...
你係唔係唔想大呀><
我喊比你睇...
哼...好叻咩..)
唔好白痴喇 好嗎..張雯渲
咁多字睇到厭!?
好..咁我唔寫炳坤d白痴野..
頭2頭....下刪5000字..
第3堂..
數學堂...
等左舍幾字,都唔見個miss入黎
第一堂就遲到..唔要得!∼!
跟住我傾計...(緊係同最靚女果位喇)
傾傾下...無啦啦靜哂..
我完全唔知發生咩事= =
過左一陣我先知..原來係個miss入左黎..
唔知你問題定我問題喇
我坐係個位竟然完全見你唔到...
究竟係你生得短定係我坐得唔好呢!?
(當然係你喇...你仲短過炳坤)
車...無奈lor..
第一堂你竟然派返本數作連答案比我
咁我做得咁辛苦做咩...
超><
小息..
milky大聲叫
張雯渲
但我望過去..
發現白x文..
望真d...
哈..kinme..你係咪想我
攬住你黎錫呀^_^
跟住經過f.2落f.1
見到什麼西樂...唔話你姣c都唔得喇><
milky姐係你面前你都夠膽
起飛腳姣仔!?
小姐..你攝裙咖喎..
陣間milky忍唔住過去扯甩你條裙
見到你應有既無 應無既有
你就咪怪我指住你個頭笑足3日喇
唉...晨早流流比我見到你d咁
高”質素既姣c
嘔返幾年飯都唔得掂....................
落到f.1...都唔知落去做咩= =
跟住又見到個姣c落左去..
之後比sharon(領袖生)趕比上去..樣衰..
小完息...又要行返上4樓><
頂..做乜f.3咁鬼高咖..
視藝堂..又行返落1樓= =
CJ 鄭SIR教..
好呀..自從你F.1教過我就無教過喇
嘻...上左2堂..笑足我2堂

放學喇...
KINME無啦啦走入黎..
講左一句
EMMA 我去唱K呀 拜
講完就走左..我都未答你野><
無奈--”
之後去搵MILKY..一定溝緊女喇--V
好..閃人
行到去7仔..見到KINME企係度..
我問佢..你唔係眼花當7仔係NEWAY門口嗎!?
蔚姐答我
話佢留左銀包係學校--”
無奈囉...我都未試過留銀包..最多咪唔記得帶出街

之後我地等KINME返去拎..
之後出發去NEWAY LU...
呵...今日好似得基朗放早咋..
有位>W<
仲係大房..哈..102號房..我記住你
本身唱得好開心咖..
跟住蔚姐...--”
跟住要我同KINME落去萬寧..
留低MILKY一個人孤伶伶係房..
黑蚊蚊....你好咪突然間覺得我好重要呢^_^
我諗我地大約1點開始喇..
3點就CUT我地喇><
我都未唱夠夠....
車..
我唱左瑪莉與偉業..
睇下我幾支持你..葉宇澄先生
我勁愛你D鼻音>W<
不過...在房人士全部問你係邊個喎
又話咩咩大力宣傳你!?!?
(不過講真..你唔介紹呢首歌比我..我都呢一刻都無可能識到佢)
哈...總會係咁喇..
我記得上一次仲勁喇...
係什麼什麼頒獎典禮既新人獎..
竟然叫..AT17..
喂...唔好玩喇..聽都未聽過喎><
呵...但我之後好欣賞佢地
我係咁咖喇..
我喜歡實力派多過偶像派好多..
唱完...走人..
KINME留低左個袋..
我地要拎去元朗廣場比佢..
我同MILKY都唔肯拎--V
緊係留返比你做喇KAI樂(你係佢個仔喎)
哈...佢走黎同地講..
不如你地拎返喇..
(因為個袋粉紅色..KAKA)
你都傻既
行到去Q PETS..
MILKY話買個籠比D蒼鼠..
最後揀左同我一樣既..
我叫佢買埋狗帶同我一齊放狗狗..
佢又話貴--”
之後..又心郁郁想買2隻鼠鼠..
嘻..你買2隻鼠鼠咪同狗帶差唔多
最後揀左2隻小銀狐..好可愛呀..
好肥肥肥肥肥肥∼
之後我送佢搭車..
我就上左媽咪度...
訓左陣..
諗住今晚係度訓咖..
之後執書包..
發覺聽日有PE堂..
咁咪返屋企囉= =
搭巴士...凍到我死><
夜晚..家姐上黎..
一上黎就問
我係咪黑左好多!?
哈...好黑喎..
知你游船河曬太陽喇..
又話聽日去曼谷..買手信比我..
椰子糖一包囉..唔係掛@@!?
之後夜晚放狗..
好似無咩介紹添..
我隻狗叫Gucci
哈...遲D我同你結左婚
我要養隻LV -W-
男仔..
7個月大..
白雪雪...好得意>W<
今晚佢識左好多朋友呀..
係呀..狗朋友

|
| 刊登時間︰2005-09-05 10:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
佑佑∼豬豬>< 於 2005-09-05 10:39 PM 發表:
係咪想激死我呀∼?你想我一日睇三次定係一日留3次言呀
一次過打晒佢la∼雖則知你一日多野做
未必咁快打晒∼但分兩次都夠嫁喇∼知道嗎∼?^_^
俾心機d打la∼我每分鐘都留意緊你

|
|