| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 6 日 星期二 |
 | |
| 嫁給我吧 |
脈搏跳至失控 戒指握於手中 奉上一生把妳寵
為妳我會修身 除掉二十公斤 換殼裝身方吸引
願意獻上一切 名譽地位家底 伴妳遍歷東至西
絕對愛妳一位 來吧鄭重發誓 共妳牽手走一世
又係唔可以準時起身..
救命呀...
我幾時先可以11點訓得著呀><
起身..又食包食藥食麥片
之後出門口..
又係最後果班車先去到西鐵站..==”
又唔見左肥仔 MILKY KINME
成日都自己一個返學><
上堂..唔打哂出黎喇..
最衰果幾樣野就係..
1.數學書買唔齊..
我發覺係好多人連一本都無既
(我爭4本咋)
正豐真係唔岩喇..
連新書都無..
我知我知..得我地呢間中學用呢隻書嘛..
咁唔該你唔好袋理基朗喇><
2.上英文堂..咁我好乖咁拎本英文書出黎..
我頂..又唔岩書..
正豐你好喇喎...
執錯書比我...
係係咪想我切你呀><
3.英文MISS好煩呀..
講D英文都唔知咩英文黎咖..
我明明識果個字..但係佢既讀音同我果個都唔同既..
我淨係知佢每講一句英文
成班都偷偷咁笑佢囉..無奈= =
4.什麼謝曼玲..教英文
又迫人做咁多野..
又一定要人買報紙
又一定要人做英文既每日一篇
又要人地FREE TALK
TALK你個頭...
我憎死928呀
我928唔返學呀><
LUNCH..出左去食飯..
食咩!?咸蛋肉餅飯(我認為我唔夠咸所以要食)
哈...11蚊咋..有野飲..
食完返去..
返去..KINME執到個銀包..無奈= =
嘻..今日同我格離位靚女傾左好多計呀..
佢笑得好得意>W<
勁斯文啦!!
交換左ICQ同手提....嘻

放學..我送左MILKY走就去左媽咪度..
E!?媽咪唔係度既..又話叫我上黎
無電話打啵..點算= =
咁咪拎左幾蚊落7仔打囉..
無得入錢既!?入卡!?邊有卡啵= =
望望下..又見到前面有個電話停
咪行去囉..
入去入錢喇...
點解入唔到既= =”
企高D睇..有個一蚊係入面攝住左
邊個衰人呀..明知人地唔係無電話都唔會用電話停咖嘛..
玩埋D咁既惡作劇...妖..
(可能係某一角笑緊我--”)
之後..去左第2間..7仔..
無電話
OK..
無電話
乜便利商店唔便利咖><
之後去左第二個電話停
我幾驚佢攝住個10蚊= =
之後打比媽咪..
媽咪你係邊
打緊麻雀囉
咁你又叫我拎D覆診單比你
我1點已經搞緊喇..你1點又唔拎比我
我1點都未放學= =
咁唔緊要喇--”
唉....無電話用..
唔係無電話...係望住部電話但用唔到--”
返屋企..買左杯自由勘..
E..今次溝得幾好飲喎..
好過上次杯不論不類
做咩今日咁黑仔><

嘻...我見到喇
唔知幾時有個荒荒張張呢!?^_^
|
| 刊登時間︰2005-09-06 08:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|