| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 11 日 星期日 |
 | |
| 911?周年..我地默哀一分鐘..! |
....1點起身..吹咩
今日本身有節目咖..
諗住同天頌既一班
晚晚係樓下一齊放狗識既人
一齊同Gucci去南丫島游水咖..
但係又搵唔到人陪我去啵...
無理由我自己去咖嘛><
d人又唔係好熟...所以亞哥叫我唔好去
咁我咪一點鐘起身囉@@"
起身...其實係比gucci嘈醒..
睇黎佢肚餓呀...咪搞掂佢囉
之後開電視..常在我心喎..
橫掂咁耐無睇過..咪睇下囉..
肚餓..諗住叫daddy同我落街食野..
但話眼訓..我諗佢又係通宵釣魚喇= =
咁我咪好無奈囉..
諗住開機睇下有無人陪我出街喇..
見到kinme喎...呵
點知我地齊齊問..出街好無!?
哈....心有靈犀呀~
好無奈呀..宜家2點3
佢話佢3點先出到街= =
=="
咁我咪上靈劍..
哈..見到kid根..
傾傾下..原來佢條女散左喎,,
佢話佢條女對佢無feel喎..
咁八婆既/..(容許我咁直接喇)
傾左一陣..喇
佢一路傾一路比死士(邊個黎咖)打= =
之後又有個人問凡拎電話..
無奈囉..邊有人第一句就問你拎電話咖
我問佢咩台..
佢話佢星期日喎..咁咪比左佢囉
(最後咪又係無打黎!~)
之後同kid根傾傾下..kinme話ok
咁我又未同kid根傾完喎...
咪問佢幾號電話..
點知佢用儲值卡= =
咪拎左佢屋企電話
落街..行左一陣我已經流到成身汗= ="
落左去寄信..我經已check過個地址十次有多
再寫埋回郵!!!你今次再寄失
我真係仆去郵局切哂你地落黎!!!!
我牙齒當金洗

之後行左去北江
同kid根一路傾一路行
(我都想搵你傾緊...佑佑!不過你唔係咁得閒咪咁囉><)
行左19分鐘有多就到左喇...
等kinme又等左5分鐘到喇= =
佢黎到既時候又問我係咪同緊你傾喎...(我都想呀!!)
之後我話肚餓..
佢話... 就呢間喇...叻哥
(嘩..個名型到咁..我唔入去都唔得喇)
我叫左什麼豬頸肉米粉猶奄列..(襯到丫><)
kinme揀左好耐先揀到餃子烏冬(點解你咁鍾意食烏冬咖)
哈...一路食一路傾d白痴野
又什麼牛丸什麼kai樂什麼文志..
什麼中秋什麼清明什麼煙花....
咁就食飽傾飽喇..之後係
北江行街..
行左幾間睇衫幾間睇鞋..
我睇中左件衫咖..
不過我今日無預自己買衫又無咩錢
加上又換季..所以咪無買囉...
之後kinme傻左咁睇中個piglet燈籠
佢叫我同佢一齊買一個
無野呀嘛kinme..幾歲呀..
佢求左我好耐..我都唔肯玩= =
最後佢都係自己買左...哈..
之後我地去左Ginza..
傻kinme走左去行噴泉...100%無聊^_^
去睇左好多架車仔...
多數都係睇鏈多..
我又睇中左幾條咖..
不過都係算吧喇= =
佑佑..我仲見到你條鏈係度呀....無人買= =
又係第二間比我發現到啵
(真係唔係度度都有得買囉..咁岩係哂我睇果幾度咋嘛^_^)
kinme又係度揀喎..
又話揀比佢老公..
無奈囉...同佢揀左幾條...
佢又話驚佢唔鍾意..
你買點會唔鍾意呀..
最終都無買= =
哈...經過bossini..我地又好自然行左入去..
我又係好自然咁去左童裝= =
我睇睇..又有幾件幾靚喎..
我又諗住買= ="
緊係唔係買比我自己著喇!!!
我揀比茵茵細路姐..
我諗住拎去比錢咖喇..
kinnme話我..
你又黎呀!?!?陣間人地媽咪話你對佢個仔有咩陰謀呀!!
無奈囉...= ="
跟住無買到..
兒童機鋪..
我同kinme本身諗住入去睇下人地打鼓咖咋..
跟住睇睇下kinme發癲話想打..
咁咪打囉
不過佢話打鼓唔係咁叻..打左另一部..
即係...我都唔知果部叫咩
有感應既呢..隻手fing黎fing去果部..
..佢話本身玩一鋪咖咋..跟住
又話唔夠喉..又唱多20蚊散紙玩
我係旁邊睇..
唔係kinme刻薄我唔比我玩呀..
佢有問我玩唔玩咖..
我係即時o咀對佢囉..
我入黎機鋪已經係我既極限!
睇睇下..我又望望第二度..
有一個打大鼓非常快既青少年..
3,4個迷THE HSE OF THE DEAD既細路..(真係生舊叉燒好過生你)
又有一個打鼓好唱既女仔(用Gucci袋添呀!!)
真係好無奈
之後kinme去7仔
請我飲自由斟..
哈今日同kinme玩得好開心呀
(表面既姐..我心入面太多唔開心野..足以抵銷哂我d開心囉><)
跟住我分開走..之後我去左頌富商場..
經過惠康..
好平喎..
即刻入去掃喇!
哈...我買左麥包
一包餅..
2盒1公升麥精(4.5一盒咋...嘿^_^)
我仲諗住買慘汁同菠羅汁咖...
不過佢無平時咁特價(如果平時特價平多4蚊咖!!!)
所以咪無買囉~
唉....我知我自己
又師奶又八婆計住計住喇...
我知我知..
唔係點叫囂張喎..
不過都好好咖喇..
我以前連呢d錢都唔捨得用咖
唔係叫daddy亞哥比返錢我
我都唔會買咖...!
點解我會咁咖...
其實....你估我真係想咁咩><
哈...之後佑佑打133黎諗住玩我電話喎..
呵,,,我不嬲都唔聽133咖喇..
哈...希望無激死你喇^_^
對唔住呀...
我應承你..有3個133我聽其中既一個喇..
睇你好唔好采喇...(若果我仲有好多分鐘既話)!!
.....打完(睇下我...真係聽你話咖)
|
| 刊登時間︰2005-09-11 08:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
Dear 於 2005-09-11 09:22 PM 發表:
又的確幾聽話喎∼keep住呀
你聽話時我都好乖la∼我真係有認真睇你日記ga∼^_^(等你成日話我)
你估kinme有冇睇你日記ge∼?

|
網主回覆
我緊係聽你話喇...唔驚比人打咩....

緊係無喇....佢直情唔知我有個日記存在囉 我覺得 Posted at 2005-09-13 08:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|