Emma
暱稱: 囂張
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-20
2006-12-21
2006-11-29
2006-11-25
2006-11-20
文章分類
全部 (271)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 271
留言總數: 76
今日人氣: 30
累積人氣: 2786
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 11 日  星期日 晴天
911?周年..我地默哀一分鐘..!

....1點起身..吹咩

今日本身有節目咖..

諗住同天頌既一班

晚晚係樓下一齊放狗識既人

一齊同Gucci去南丫島游水咖..

但係又搵唔到人陪我去啵...

無理由我自己去咖嘛><

d人又唔係好熟...所以亞哥叫我唔好去

 

咁我咪一點鐘起身囉@@"

起身...其實係比gucci嘈醒..

睇黎佢肚餓呀...咪搞掂佢囉

之後開電視..常在我心喎..

橫掂咁耐無睇過..咪睇下囉..

肚餓..諗住叫daddy同我落街食野..

但話眼訓..我諗佢又係通宵釣魚喇= =

咁我咪好無奈囉..

諗住開機睇下有無人陪我出街喇..

見到kinme喎...呵

點知我地齊齊問..出街好無!?

哈....心有靈犀呀~

好無奈呀..宜家2點3

佢話佢3點先出到街= =

=="

咁我咪上靈劍..

哈..見到kid根..

傾傾下..原來佢條女散左喎,,

佢話佢條女對佢無feel喎..

咁八婆既/..(容許我咁直接喇)

傾左一陣..喇

佢一路傾一路比死士(邊個黎咖)打= =

之後又有個人問凡拎電話..

無奈囉..邊有人第一句就問你拎電話咖

我問佢咩台..

佢話佢星期日喎..咁咪比左佢囉

(最後咪又係無打黎!~)

之後同kid根傾傾下..kinme話ok

咁我又未同kid根傾完喎...

咪問佢幾號電話..

點知佢用儲值卡= =

咪拎左佢屋企電話

 

落街..行左一陣我已經流到成身汗= ="

落左去寄信..我經已check過個地址十次有多

再寫埋回郵!!!你今次再寄失

我真係仆去郵局切哂你地落黎!!!!

我牙齒當金洗

之後行左去北江

 

同kid根一路傾一路行

(我都想搵你傾緊...佑佑!不過你唔係咁得閒咪咁囉><)

行左19分鐘有多就到左喇...

等kinme又等左5分鐘到喇= =

佢黎到既時候又問我係咪同緊你傾喎...(我都想呀!!)

 

之後我話肚餓..

佢話... 就呢間喇...叻哥

(嘩..個名型到咁..我唔入去都唔得喇)

我叫左什麼豬頸肉米粉猶奄列..(襯到丫><)

kinme揀左好耐先揀到餃子烏冬(點解你咁鍾意食烏冬咖)

哈...一路食一路傾d白痴野

又什麼牛丸什麼kai樂什麼文志..

什麼中秋什麼清明什麼煙花....

咁就食飽傾飽喇..之後係

北江行街..

行左幾間睇衫幾間睇鞋..

我睇中左件衫咖..

不過我今日無預自己買衫又無咩錢

加上又換季..所以咪無買囉...

之後kinme傻左咁睇中個piglet燈籠

佢叫我同佢一齊買一個

無野呀嘛kinme..幾歲呀..

佢求左我好耐..我都唔肯玩= =

最後佢都係自己買左...哈..

 

之後我地去左Ginza..

傻kinme走左去行噴泉...100%無聊^_^

去睇左好多架車仔...

多數都係睇鏈多..

我又睇中左幾條咖..

不過都係算吧喇= =

佑佑..我仲見到你條鏈係度呀....無人買= =

又係第二間比我發現到啵

(真係唔係度度都有得買囉..咁岩係哂我睇果幾度咋嘛^_^)

kinme又係度揀喎..

又話揀比佢老公..

無奈囉...同佢揀左幾條...

佢又話驚佢唔鍾意..

你買點會唔鍾意呀..

最終都無買= =

哈...經過bossini..我地又好自然行左入去..

我又係好自然咁去左童裝= =

我睇睇..又有幾件幾靚喎..

我又諗住買= ="

緊係唔係買比我自己著喇!!!

我揀比茵茵細路姐..

我諗住拎去比錢咖喇..

kinnme話我..

你又黎呀!?!?陣間人地媽咪話你對佢個仔有咩陰謀呀!!

無奈囉...= ="

跟住無買到..

 

兒童機鋪..

我同kinme本身諗住入去睇下人地打鼓咖咋..

跟住睇睇下kinme發癲話想打..

咁咪打囉

不過佢話打鼓唔係咁叻..打左另一部..

即係...我都唔知果部叫咩

有感應既呢..隻手fing黎fing去果部..

..佢話本身玩一鋪咖咋..跟住

又話唔夠喉..又唱多20蚊散紙玩

我係旁邊睇..

唔係kinme刻薄我唔比我玩呀..

佢有問我玩唔玩咖..

我係即時o咀對佢囉..

我入黎機鋪已經係我既極限!

睇睇下..我又望望第二度..

有一個打大鼓非常快既青少年..

3,4個迷THE HSE OF THE DEAD既細路..(真係生舊叉燒好過生你)

又有一個打鼓好唱既女仔(用Gucci袋添呀!!)

真係好無奈

 

之後kinme去7仔

請我飲自由斟..

哈今日同kinme玩得好開心呀

(表面既姐..我心入面太多唔開心野..足以抵銷哂我d開心囉><)

跟住我分開走..之後我去左頌富商場..

經過惠康..

好平喎..

即刻入去掃喇!

哈...我買左麥包

一包餅..

2盒1公升麥精(4.5一盒咋...嘿^_^)

我仲諗住買慘汁同菠羅汁咖...

不過佢無平時咁特價(如果平時特價平多4蚊咖!!!)

所以咪無買囉~

 

唉....我知我自己

又師奶又八婆計住計住喇...

我知我知..

唔係點叫囂張喎..

不過都好好咖喇..

我以前連呢d錢都唔捨得用咖

唔係叫daddy亞哥比返錢我

我都唔會買咖...!

點解我會咁咖...

其實....你估我真係想咁咩><

 

哈...之後佑佑打133黎諗住玩我電話喎..

呵,,,我不嬲都唔聽133咖喇..

哈...希望無激死你喇^_^

 

對唔住呀...

我應承你..有3個133我聽其中既一個喇..

睇你好唔好采喇...(若果我仲有好多分鐘既話)!!

 

.....打完(睇下我...真係聽你話咖)

刊登時間︰2005-09-11 08:55 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Emma 的日誌)


Dear 於 2005-09-11 09:22 PM 發表:
又的確幾聽話喎∼keep住呀
 
你聽話時我都好乖la∼我真係有認真睇你日記ga∼^_^(等你成日話我)
 
你估kinme有冇睇你日記ge∼?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[email protected]!?!?佩服到五體投地囉我...^_^
我緊係聽你話喇...唔驚比人打咩....
 
緊係無喇....佢直情唔知我有個日記存在囉 我覺得
Posted at 2005-09-13 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]