Emma
暱稱: 囂張
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-20
2006-12-21
2006-11-29
2006-11-25
2006-11-20
文章分類
全部 (271)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 271
留言總數: 76
今日人氣: 64
累積人氣: 2820
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 13 日  星期二 晴天
.....我今日特別掛住你

7點...鬧鐘響..緊係叫你起身喇..^_^

哈哈...較到最大聲!你訓緊覺把聲實在實在可愛>w<

不過我叫醒你之後我又訓返..

睇黎我鬧鐘響係為左叫你起身...完全唔係為左返基朗咖^_^

 

搭3無啦啦彈起= =

咪起身囉...

搭9先出門口...唔好遲到呀><

哈...去到輕鐵站...撞到個有型有款..

咁岩既..成日見到你^_^

我表哥....銘!

問你做咩係呢度出現又借d野唔答..

你唔講我都知喇..你方唔係送我表嫂返屋企咩^_^

今日搞咩呀...咁鬼多人...迫都迫唔入><

唔係我唔想入d呀...企入d連扶都無位扶...你係咪想我趴街你先安樂呀...月台助理小姐!!!!

最後表哥做左我人肉扶手..(ka..你咁大隻..唔怕喇)

去到西鐵站佢搭屯門車呀...byebye喇

見到kinme等緊我...waka..唔洗自己一個喇><

原來頭先milky打過3次電話比我喎.

可能我聽緊我表哥部機 聽唔到電話響- -v

打比茵...係朗屏..哈..都未夠鐘..做咩咁早走呀..唔似你啵

 

去到元朗..係門口買左支水就入去喇..3蚊呀...幾貴

撞到肥仔同朗朗...嘻...

嘩...行到上4樓...

痴線...唔開冷氣..我咁辛苦上到黎你唔開冷氣!?我一年交咁多錢你唔開冷氣..

好....我大方算數

流到我成身汗...問YK借左張紙巾..

抹到濕哂...我問佢..我有無紙巾係塊面度..(無計喇..唔係TEMPO)

佢話,,,無呀...不過你D汗就快滴落黎...

邊度呀...我FEEL唔到既,,,!?

跟住佢指住我D頭髮話呢度

唔係掛...咁誇張..流到去頭髮= =?

無奈100%喇

 

上堂...唔講喇...

小息...KINME MILKY例牌入黎3E大叫我個名就走左去....白痴的^_^

ART...畫手...鬼識咩...痴線

LUNCH..我好無奈囉...今日叮個飯就太熱...琴日就太凍..

哈,,,我都係唔識咖喇...MEILING都係靠你喇^_^

英文ORAL堂...講講下我又釣魚...連我自己都唔知,...

最後YK叫醒我....THZ呀

下堂英文ORAL..又要我出去講野..算吧喇你...係咪前世未聽過人講野呀

 

放學...入HALL課外活動報名...經過..3B班房門口..

見到一隻極似MILKY既物體起飛腳剿亞什麼王嘉俊既咩咩...

又見到佢係咁攪亞琳加位....(唔好講人真名喇 )

哈...除子欣..從今日開始我唔同呢人玩...你太過粗暴喇^_^

哈..今日我係樓梯撞到梁SIR..佢同我講....報名呀..今日..

我明咖喇...(你唔叫我都報喇)我咁熱愛童軍既乖學生.....你地唔參加果D我鄙視你地><

仲報多個家政學會...無奈囉...報完之後我見到個姣C又排緊隊(點解我唔洗排既^_^)

無野呀!?要我對住你...P了...

最後尾KINME同MILKY同MAYU都陪我..(表面既姐...其實想串爆個姣C...KAKA..你睇住黎呀...攝裙精!)

臨走見到MISS NG..咁耐無見...靚左喎>W<

MISS NGNG話KINME電左靚D喎...緊係喇..日日帶個金魚頭返學你估好好玩咖咩

KAKAKAKA...我又問 MISSNGNG 你幾時生仔仔哇^^V

生左喇...咪生左囉...生左個仔喇..

我話 生多個喇...今次生女...

 你有辦法令到佢一定生女咖咩..

哈...MISSNGNG無我咁好氣講左呢句走左喇...

MISSNGNG你好可愛呀...我愛死你呀...你今年教我英文我保證我一定乖過上年...!!

跟住走喇...哈...平E應承聽日請我地幾個飲涼茶..好野,,

足住去左搵家姐...千色三聯..

我BRING埋MILKY去...

家姐話想搵本書搵唔到,,

佢話本書係講個作者..

佢之前死左...18日之後復活..寫返係果18日做過D咩..落本書到...

家姐係收音機度聽到...

嘩...我對呢本書非常有興趣...我下次一定要買到

之後同左MILKY家姐去左寶島歌野..

好味呀...哈

ANDTHENMILKY走喇..

我地去左大班換月餅..

好野..好耐無食過冰皮喇>W<

之後搭269D係天富落..去左美心換西餅...呵

之後上左哥哥屋企放低D野就返屋企喇,,

愛姐無啦啦打比我...

一打黎..佑佑掉低我去左訓覺呀...

係囉...你淨係識搵佑佑咖喇><

佑佑唔得閒陪你你先打黎搵我

我好無奈囉

其實講真..我今日唔係唔得閒收你線囉..

就算我話得閒你都唔係真心同我傾咖喇..

人地唔得閒陪你你先搵我咋嘛><

就算真係同你傾都無用咖喇....

橫掂係你眼中我永遠都係咁低b咖喇!!!!!

 

 

家姐同左Gucci玩左陣就去左同亞mo姐姐食飯

 

 

 

企圖整整個日記板....不過...唉

ps..今日睇YK個日記...

哈...係西鐵比D人偷影你相...

無計喇...你靚到DUM一聲...啵

又好人喎

又好笑喎

又斯文啵

又好玩啵

完全同你係無得比囉

好鍾意同你住一齊玩呀^_^

 

打完喇..

 

 

 

 

 

 

 

 

PS再PS...

今日睇你日記...

睇到你琴日既100問..

哈...原來99條題目都未算陰森...

最緊要既留返最尾....搞笑喇

擺到明問你99條淨係想知呢一條既答案囉

明顯係打一百條題目淨係問緊一個問題囉^_^

刊登時間︰2005-09-13 10:14 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Emma 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]