| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 22 日 星期四 |
 | |
| ...唔好偷睇我日記主題 |
想喝水 給我水
或者高燒可勉強減退
然後鎮靜情緒
忘掉我這裡應該 有誰
不要想 只管睡
肉體安好不要怕心碎
無謂繼續麻醉
期待你會賜給我 藥水
如果失戀註定逃不過
逃到病床前 才明白更多
和你分手都也捱得過
然而這夜為何
無能力退燒 多麼錯
不要緊 請辜負
或者傷風比你更可惡
從病榻上回顧
其實愛你太辛苦 何苦
如果失戀註定逃不過
逃到病床前 才明白更多
和你分手都也捱得過
然而這夜為何
無能力退燒 多麼錯
如果失戀註定逃不過
逃到病床前 才明白更多
和你分手都也捱得過
然而這夜為何 難承受痛楚
誰說失戀總會捱得過
捱到病床前 才承受最多
和你分手都也捱得過
為何徹夜難眠
良藥就算苦 請給我
|
....病都會諗到好多野咖!!!!
好辛苦咁捱左5堂...
最慘2堂視藝
鄭sir要我地成班走黎走去..
人地就話無事姐...我就黎暈低咁濟= ="
就要我畫手....我死喇就快= ="
到lunch...食到盒飯唔知點解反哂胃..
但係又肚餓啵.....
7,8個人圍埋一堆一齊食飯...
得楓楓留意到我面青口唇白..多謝你呀>w<
雖然只係1,2句關心說話...但係我最需要你地每一個講出口><
李穎欣又同我講佢病病地...
(嘩...咁計一計..我,李穎欣..馮卓琳,仲有YK都病病地喎...坐埋一堆4個都病哂= =+)
咁我咪比埋d幸福傷風素佢食...
之後佢陪我去睇下有無燒壞腦(唔洗燒都壞左喇)
嘟一嘟...耳仔既...乜學校咁先進..
嘩...101度喎...
唔怪之得我慾火焚燒喇..我仲以為我掛住佑佑先會咁添

書記果位姐姐問我洗唔洗早退..
早退..!?唔得...我個勤學獎呀!!!
所以我同佢講...我返屋企都無人
陣間我死左都無人知...
佢問我想點...
咁我過格離訓陣先喇..
佢話好....oh!bingo..唔洗oral^^
跟住我驚我訓唔著...
問有無人係3台...
肥婆話佢係...
哈....佢借左部電話比我用
多謝你呀...肥婆^_^
一個袋..袋兩部電話好唔慣...重=__=
哈....好開心呀...未試過玩sms咁開心咖^_^
但點解你覆得咁慢咖....2點幾...等極你都唔覆..
訓著左呀...3點幾我先睇返==
我記住你呀..陳嘉佑同學^_^
嘻...我等你放學打比我呀...
放學同kinme & milky兩條傻婆走..
搭輕鐵...好野....無林嘉偉份!
痴線...唔知發生咩事好鬼凍呀....><
返到屋企....好辛苦><
好想即刻訓低唔再郁..
我feel到一郁個頭果d腦漿蠕動緊...
頭骨要同頭皮分開....
所以我唔想再郁><
推左好耐都訓唔著...
...............聽到要風得風既midi...
陳嘉佑!!!!!!!!係你喇^_^
好野喇...行13層樓梯咁有毅力...
辛苦哂喎...喘哂氣..........做多d運動好呀

陣間d人以為你真係....phone xxx 呀...哈
等到daddy7點半都唔返!!!
平時又咁早返...想你早d返你走去釣魚!?
你個女病到就死喇!!!!!
你好野><
之後亞哥返黎就食野..
之後又訓過....
唔好咁眼訓好唔好呀....
我咩功課都未做呀...仲有統測呀....

但最後都係訓到第二朝................
今日我要好多謝3個人....
第一個係書記姐姐...
你好睇住我呀..今日
第二個係那姐....
多謝你我係醫療室咁悶你落黎陪我傾計呀
第三個係佑佑...
你最關心我>w<
第四個係亞哥...
全屋人得你知我就死...
即使你都問左句 發燒呀?
做咩今日凍到咁痴線咖><
|
| 刊登時間︰2005-09-24 03:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|