今日同丫穎去Mongkok行街,佢自己明明约
左人地12:00等,點知佢為左睇【宮】,要我
着住對高爭鞋系度等佢,等左勁耐痛死我,仲
要卑個鬼佬唔知講左句咩,o(>_<)o
行行下街撞到子子,佢細妹好好玩ㄚ同埋勁
活潑,一D都唔驚我哋,之後我哋去左旺中行
到5點幾就番屋企,系MK條天橋卑個中年男
人系甘跟住晒,跟左勁耐,佢先肯走,痴線都唔
知系咪有問題嫁,果陣有D卑佢嚇親,話講吓
環保果D野,環保嘅野使鬼你講咩,笑左囉.......