今日考IS實驗
勁遲先起身-,-
返到去都差d遲到-0-孔令海都考完- -
抽到acid T_T 其它fds全部都做circut-3-
仲以為好難點知都幾易:-)
但係個resuit係咪pH12,pH5同pH1就冇人知
不過何sir都幾滿意-v-
考完同yiu,鵬,fung and膠然去大家樂食早餐-
返到屋企大昏迷 -0- 11點訓到2點幾-3-
落去補習又見到孔令海-0-
返屋企又睇頭文字D=]
真係好正呀-,-