晨早06:30比人強逼起身T_T
走左出去彌敦道飯茶-0-
見到幅圖超囧xDD
卡卡遭惡搞-,-
跟住又去睇醫生
食埋今次藥終於唔使食=]
沙田返學-,-
熟沙田唔等於住沙田囉唔該-,-
走:GM6562+GY9379=]N年都未搭過-,-
今次Exam一定要努力呀!!!