今日朝早08:00就起身,好神呀xp
之後到13:50開住部電腦hea
有人死都唔肯聽電話囉T_T
跟住落一個N年都未去過的地方----葵廣
同老媽食完飯就同我去買衫,用左成$450蚊T_T
好彩D錢係姨媽比的=]
跟住放低D野係屋企,就去沙田上堂
估唔到沙中D人如此無聊= =,一去到睇左兩秒就走人
今日早左去上堂,16:30-18:45
估唔到上星期日係第一城食M記比Sharon見到= =
放左之後,就搭車返屋企
去到商場就食埋串魚蛋= =
跟住食完飯又係度無聊= =