今日等我老媽走左先起身,做義工-3-
換左衫,聽住MP3,慢慢行返去,又用呀達所講的理論
「光速的龜速XD」同聽緊的Club Song格格不入-3-
返到去,成班人係到等簽名
之後我同昌哥一齊坐,分組,派野,走人
同大耳牛仲有另外兩人一組
去石圍角做探訪,根本睇唔出個呀伯成80歲
佢寫書法靚到.....-口-
去第二戶人到,個呀滿原來係上海人
唔怪之得我地聽唔明佢係度講咩啦= =
之後傾左四個字到就返HF啦
之後影埋張大合照就走人
呀燦唔識用單鏡xDD`要我教番佢轉頭-_______-
返後就返屋企開電腦hea= =
|