最後以前條女回左E-mail.....其實上我都唔應該寫E-mail......但係都做左。
我都唔諗咁多,最後我都想唱幾句歌........
誰如我愛你那么多 別當我猶如路過 為何仍然贈我這苦楚 誰如我愛你那么多 原來從未認識我 還是未真過
許志安既心血