昨日冇心情打....
---------------------------------------我是隔線--------------------------------------
不過想起昨日,
不個小雨呢兩個字真是令我為之一笑,
因為班男同學(加上我)在午間睇blog睇到狂笑,
之後就話要玩一玩佢個blog,
又話個cm個個好可憐,
嗯...真是無話可說。
---------------------------------------我是隔線--------------------------------------
今日就去郊野燒烤,
我和朋友們在起爐時都起不了火,
但轉頭又起到= =,
接著他們燒呀燒•••
之後在海灘玩了一陣子,
很多人玩水玩到= =...
最後善後完就回家了~
|