補補尋日未打的~
話說昨日返到學校後,
就打響了早會的鐘聲。
早會上話有一位為校付出良多既老師不會教書了,
之後就到了早讀時間。
早讀就咁快完,
收功課竟然冇收,
只因天真恩「拿拿聲,禽禽青」就走左
physics堂教波動,
真係好有趣@@
IT堂同勇換位既時候,
我o羅左....
撞到我個「等」痛足一堂,
重要俾老師笑...?(都幾無奈下喎)
english堂就作文,
個時一直諗唔到點作,
到就完堂前手快快咁完成了~
...午膳個時,
我跟平時一樣去完洗手間洗手返去食飯,
發現座位旁來了一位照常理唔會坐係我旁邊的人,
嗯...我知係咩一會事,
但係我心突然軟弱了(不知為何最近發現自己不能生氣或有自信),
而且不知有什麼話說(太突然了),
成班同學圍住了我地,
可見她有種不情不願的感覺,
之後發生了「糖果事件」,
令我很不知所措,
就係咁樣,
我成個下午紅了臉,
但心中異常既冷靜,
咁樣,
我完左返學的生活。
----------------------------------------------------------------------------------------
今日,晨咁早起左身(早上六點= =),
但係試圖想訓都訓唔到,
打開電腦睇睇(目的想自己可以拾回訓覺的感覺),
真係得左,
就訓到9點幾,
早上度過了家庭時光~
下午去觀禮,
好感人的呢@@
然後,
影完照就跟媽媽返屋企。
返到來做功課...
幾充實的一日吧!
|