今日真是百感交雜的一日。
朝頭早六點幾已經起左身,
約左然和洋佢地一齊塔車,
可惜我地食早餐食得太慢= =,
搞到我地塔唔到那一班車,
等左20分鐘先到有車塔,
其間一齊玩呀肥鳩,
佢俾我地玩到o左嘴。
之後到小西灣運動場,
入場時我和然在跑道上玩二人三足,
好過癮^ ^
之後搵位睇左成幾頭鐘頭的比賽,
但睇到有點悶呢...
到左食中午時間,
我跟住文兄同成班同學係海邊開餐,
食左塊pizza和意粉,
之後全部人共用一個樽飲可樂,
王9話佢用蛙式游來= =",
講到係好鬼好笑。
食完野之後,
成班同學去海岸邊睇海,
最初冇位坐,
佢地一直係咁吹水,
之後有人走左我便坐上去小睡一會,
又同同學玩左一陣,
呢個中午從心出來都很開心~
不過發現到一樣野,
我以為棋昨天去比賽,
其實比人點左去計時= ="
成個下午比賽,
真係曬到救命,
但係唔係好精神既我俾太陽曬下,
精神左好多。
中途太曬了,
便去小食部和洗手間打「等」,
真係要用肥鳩名句「我頂~」,
但心中又有一句「你唔係搞笑呀嘩,上面熱到死,下面涼到爽」。
返上去睇多兩個鐘到,
4*100米接力賽男甲快到識飛咁樣@@
之後個d比賽我地學校羸唔到第一,
最後還在總成績退步左好多,
不過算了,
早就知今年唔會有咁大期望~
完左後,
又跟住成班同學,
佢地話睇日落。
日落日落,
未到日落我和勇兄、屌神、阮兄等人鬥快跑,
發覺冇做運動一排身體反應慢左好多xD
跟住便坐在海邊望海,
彤和團長買左含有少量酒精的飲品來,
個個真係啤一啤先= =""
無無聊聊咁攞左部機聽歌,
又睡了一會,
尋晚成點幾訓覺,
搞到自己變左東哥咁XD
到日落了~
心中有衝動想唱『夕陽無限好』,
實在太舒服啦~
回程個時,
唔知邊個老點我地,
兜左條長既路塔巴士,
我有個秘密冇幾人知既,
不過費事講,
還o占有個人同我有共通點@@
上到車後,
王9同呀勇兄係咁在車尾玩離心力遊戲= ="
真係太有趣了,
重要俾人罵XD
之後食左勇既薯片,
好像聽到有拍照聲,
唔知道係唔係聽錯左,
定係耳朵開始有問題呢...?
不過有理冇理,
訓覺大哂,
去到怡心園先知要下車,
心諗如果不在呢個站落車真係唔知點算~ ~
跟住就只有祐、塋、阮、恩、怡、文 順路回家,
沿途重見到女子排球隊係學校,
真係慘呢!
之後又走左好幾個,
最後得兩個人順路~
不過實在太疲倦了,
講再見便回家。
p.s.今年好可能係最後一年的出去小西灣睇比賽,所以真是要好好的把今天記下來@@
p.s.唉唉~返到屋企重要要出街買書,就散了成個人~ ~
|