Music Playlist at MixPod.com
拓海已經同佢女朋友分左手啦"! 到底我應該開心定係要開始擔憂下一個o既出現呢!? 遷就佢唔係問題,,but我開始發現埋沒左自己啦"! 曾經流落黎o既眼淚係li一刻可唔可以換返黎!? 我擔心,,亦都想放底!! 或者愛真係唔應該諗咁多-3- 順其自然"!但係我相信愛係唔應該有背叛嫁"! 呼<3同我老豆關係又差左= = 不解中......... 佢真係好鬼煩"!頂佢老鼠