今日係強仔b-day哇<3
強仔:::happy b-day
琴日我daddy返左大陸..又唔講聲= =
頂你個老鼠!!!
拓海琴晚返完學就上左黎教教豬^,^
i'm so happy"!
但係今日出門口戈陣見到佢返黎- -
真的不幸"!
見到佢,,我做出左14年黎第1次o既冇禮貌!!
因為我冇叫佢喔<3"
鬼叫佢做老豆做到咁衰,,屈柒我= =
柒撚到冇朋友= =
今日拓海又返工..應該唔可以一齊去強仔搞戈個食飯,,,
oh shit@__@不爽中.......
不過我個女會陪我去吧!?
呵呵"!
|