琴晚拓海同我比個勁舞ac佢玩,,
我都估到佢想點啦..我諗佢想睇下我有冇第2條仔掛"~
點知原來佢係解我情,,佢講都冇講過"!
有點過份吧!?
佢覺得我同小龍有野!?別太多心了"!
我有自己生活圈子的,,也需要自己私人空間-3-
唔通要我一定要識d佢都識ge人咩!?
沒別要吧!?我都有自己ge朋友- -
管得我太緊,,我並唔係一隻dog''
唔需要咩都聽佢指點,,
亦唔需要做咩都跟住佢..
佢ge朋友我唔過問,,但唔代表我唔care''you know!?
我好care,,但係我相信你,,
所以唔過問,,但係點解你唔相信我呢!?
我唔值得你相信定係你覺得我係一個見異思遷ge人!?
我唔係啊,,一年啦...
一年黎我ge真心都換唔到你一點ge信任"!
我咁差咩!?
點解你就係唔似其他人咁體諒下我!?
點解你就係要管制住我,,
我唔想我ge世界只有你一個,,
我唔係機械人啊,,我有諗法嫁"!
放開你ge執著同埋你ge機心好唔好!?
我會辛苦"!
|