新年快樂哇-v-''
咁又1年啦,,,2oo9年啦!!我又大一碎了-v-''
話咁快,,今個新年都就快完lu- -
不過,,,都逗左唔小利是,,呵x2
重去左拓海個鄉下,,佢話要返去食餐飯...
重話要帶埋我去,,why!?因為佢話佢自己返去戈日,
佢啲堂細佬都帶曬女朋友返去喎= =
所以佢又要帶我返去,,oK-v-咁咪去lor..
反正唔係好遠咋麻- -中山姐,,
不過,,我係佢姑姐屋k戈陣,,拓海帶左我去睇樣野= =
就係兩隻好兇的牛牛-v-睇落去眼仔大大咁,,幾可愛''
其實,,佢地嬲起黎會沖出黎撞人的-v-嚇死人= =
係佢姑姐到食完飯,,我地就返左拱北行街,,,
除左去拓海鄉下之外,,都有去飲酒的,,
第1天去飲酒,,因為強仔話悶..so我地去左focus陪佢...
順便飲酒= =
第2天去飲酒,,因為拓海契媽話去唱k-v-so又去左= =
第3天?呵呵,,去左大陸蒲,,,戈晚都ok多人啦,,
本身得我地ge,,有betty(我家姐),老蚊-v-,肥肥,ivan,貓仔,呀水,
重有幾個唔識的,,同埋me n拓海-v-d人都幾nice^__^
重有派利是,,爽..肥肥派左100比我100比拓海-v-(其實人人有份= =)
ivan就每個女仔派100-v-(全部人民幣喔<3)得3個女仔咋麻- -
佢都高蕉啦!!!!!
開頭玩戈陣都ok的,,飲下酒,,跟住hi下野-v-
點知冇神ivan同呀水拉鬼左拓海去孖8- -我頂你,,
算啦都,,,咁重有betty,腦仔同老蚊佢地麻- -
坐坐下,,,有兩條友入左黎- -一高一矮,,一肥一瘦- -農夫呀?
都算啦,,點知佢地後面有幾個坐枱入左黎- -我頂佢...
d坐枱又豬喎- -重要扮曬高貴咁= =食屎吧-v-
講返li兩日,,前日去左同小嫻,湯雞n拓海去睇游龍戲鳳- -笑..
琴日就同小嫻n呀蚊去左super打機,,拓海後尾先黎-v-
我同小嫻迷上了cs打戈d喪師- -好笑的-v-
今日又唔知去邊lu,,悶的= =
|