而家好想打反喱個blog,
可能係想講關於契哥既事啦 ~
而加係到諗緊,係咪唔洗叫契哥再為我而改變呢 ?
我覺得,佢又回復反之前咁,
打機,唔搵我......
係咪個個男人都係咁?
我同佢講左,係我生日前買cam,
而家仲未知,佢買左未~
或者佢已經忘記左......
我講既野,有冇放係心到?
真係好想知道答案.......
而家仲諗緊,等唔等佢份禮物~先開擦其他既禮物呢 ?
佢同我講,會寄俾我,
咁我應唔應該等 ?
而家我個心,係好痛,
究竟,佢有冇心做我既契哥~
到左6月7號,就知結果 ~