| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
| 去camp(1) |
分類: 未分類 |
今日...我出camp喇~
...有點兒不捨...
因為當中的樂趣?!
因為當中的收穫?!
第1日,
我們到了營地食了一頓「殘癈餐」,
俾張超同呀Dan昭照顧...
我做左盲人+啞的傷殘人士,
佢地不停問我...「你想食d咩呀??」
我好想同佢地講...「我係啞咖!」
之後佢地餵我飲湯...更好笑...更無奈...
佢地一個拎碗,一個餵我...簡直o 曬!!!
我隻手又唔係跛左!!兩個都好蠢!!
之後的活動更好玩!!但我唔想講lu!!
第2日,
去左陰澳,行浮木,
我又唔識游水喎...搞到超驚呀!!!(真係好浮咖~)
好彩...我都冇跌落水~
不過有4個人趺左落水呀...
好彩都唔係好好好嚴重!!!
番到營地食飯之後,我們就玩遊戲,
最好玩的是「防漏有計」...
有條有好多孔的「水管」(係好高咖)...
要我們禁住d孔入水,入到佢滿為止...
我o係水管的底部禁...不停有人倒水,
d水就不停倒曬落o係底的人,
我當然都是其中之一,所有人所有衫都濕曬~
好似沖左涼咁!!
o係夜晚仲夜行添~
不過,我唔講住~
我要好好的休息一吓,
因為呢兩晚都只係訓左2-3個鐘咋~~
|
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 209 | »
|