我掉下的淚水...誰來替我拭乾???
Esther0724
暱稱: 傻瓜_mei
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
close
2008-11-26
脫胎換骨
很久沒見
2008-11-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


去camp(1) 分類: 未分類

今日...我出camp喇~

...有點兒不捨...

因為當中的樂趣?!

因為當中的收穫?!

第1日,

我們到了營地食了一頓「殘癈餐」,

俾張超同呀Dan昭照顧...

我做左盲人+啞的傷殘人士,

佢地不停問我...「你想食d咩呀??」

我好想同佢地講...「我係啞咖!」

之後佢地餵我飲湯...更好笑...更無奈...

佢地一個拎碗,一個餵我...簡直o 曬!!!

我隻手又唔係跛左!!兩個都好蠢!!

之後的活動更好玩!!但我唔想講lu!!

第2日,

去左陰澳,行浮木,

我又唔識游水喎...搞到超驚呀!!!(真係好浮咖~)

好彩...我都冇跌落水~

不過有4個人趺左落水呀...

好彩都唔係好好好嚴重!!!

番到營地食飯之後,我們就玩遊戲,

最好玩的是「防漏有計」...

有條有好多孔的「水管」(係好高咖)...

要我們禁住d孔入水,入到佢滿為止...

我o係水管的底部禁...不停有人倒水,

d水就不停倒曬落o係底的人,

我當然都是其中之一,所有人所有衫都濕曬~

好似沖左涼咁!!

o係夜晚仲夜行添~

不過,我唔講住~

我要好好的休息一吓,

因為呢兩晚都只係訓左2-3個鐘咋~~