我發覺...每樣野都有一個deadline
而係個deadline之前...
一定會有d野改變...
有人會因為呢個改變而唔開心...
更想將佢變番以前咁~
但..."夢想歸夢想,現實歸現實"
有d野變左就係變左...
無論多捨不得...都唔可能變回以前!!!
魔術師做唔到...我地...又有咩可能做到呢??
即使強行改變...得出既結果...
都唔可能變番以前咁...而自己亦都唔會開心~
因為...變左就係變左,冇得改變!!!
呢個...只係deadline之前既一個過渡期
過渡期完結...就表示deadline已經到喇!!
Deadline到左...一切就會完結!!!
雖然是完結...
但...心入面...始終都係...好難受
難受既感覺...只能讓時候去沖淡
而可以做既...就係..不要讓別人看見你的心事...
要比平時...更加笑容滿面!!
"笑面的背後,又有誰會明白孤寂的心屝??"
|