| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 8 月 19 日 星期二  | |
哈哈...好耐冇打lu...  |
|
好耐冇打啦!!~
之前又上唔到...
話咩網站維修....
都唔知佢修乜.....
=="...........
搞到我轉左打xg啦!!~
所以大家睇我xg啦!!~
^^.......
最近好多乜問乜問.....
做屎我啦!!~
==".....
唉!!~
打得blog就冇時間打xg嫁啦!!~
打得xg就冇時間打blog嫁啦!!~
==".....
都係打xg算啦!!~
|
| 刊登時間︰2008-08-19 02:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx~你既cm...
我e+先上... Posted at 2008-09-27 10:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係咪嫁?!
我今日打...
你睇先算啦!!~ Posted at 2008-09-27 10:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|