冇寫日記好耐
之前d野唔記得晒
亦唔想提囉~
舒發下感情先~
我覺得呢
我d 朋友
好似一個一個錦
比左人.....
佢地都冇咩點同我talk 囉
唔知佢地係咪因為____,,,
要搵1個知己..
了解你既朋友
真係咁難咩...
我之前仲以為
我搵到tim~
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
講返今日
班主任課--阿sir好似食左火藥錦,,狂鬧人
dt--隻四足機械仲未整好呢
chis--冇特別野
va--我塊板印得好k呢~
maths--5識計數
pe--跳舞,,有組了**我同羅xx跳呢@_@
after school--1d有11-12月份既brithday party
走..
搭9號返家
返到屋企訓
食飯
睇電視
86
|