我終於放棄了
 

2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天

陸運會 不安 分類: 關於我

CIMG5281  CIMG5276    

  

琴日放左學..番左屋企..5點出去..

出去元朗,,,行左好內...6點join埋啊芯..man同啊fung..

等左佢地4個人半個鐘...變左雪條la>..討厭啊,,

去左買野..再去圖書館做..勁笑..做到7點40分度去左M記做..

做到8點半先走...我同啊芯做左d野..笑到肚痛...

番家..汁聽日陸運會d野...11點訓,,,

今朝係我F.2以黎最早起身嘅...5:30啊,,,,

6:30出左去..買早餐..等埋ling ling/一齊去運動場..

忙忙忙///採排...表演,,,去左跑步..死左la...唔係我強項..

坐左係地下...到班男仔...比左好似成6-7件3我..好重,,,

佢地走`..我又走...坐番去社...見到Ben..即刻比番佢..因為好重啊..做左人地啊四..

發白日夢..食飯..去左椰林閣///.好飽飽...不過火都黎埋...

下就冇la la有個F.1同我傾計..見無聊米同佢傾下...

成個下就係度發白日夢...番家...

聽日又係陸運會..不過好採...唔洗7點番到,...

聽日Band提早放lunch...哈哈...

今日好攰...不過比琴日過得好快...今日食lunch//

火都黎埋..叫左餐...8個字之後先食得...

弓喜勤社拎到第一...我地信sir拎啦啦隊都好...5點幾番屋企la>..

仲味汁camp野...不過好好好攰攰攰..功課做都冇做過..

  

  

  

  

  







訪客留言 (返回 Esther9521 的日誌)


LEVI鈞 於 2008-03-03 04:13 PM 發表:
哇0.0..
想不到你加了我的日記做好友呢*V*
謝謝你囉*V*!!
嗯.
要把我的日記發揚光大. \ / .!!
先謝了=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔洗謝...你係sd比我先嘅!!!!!
Posted at 2008-03-03 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 Esther9521 的日誌 ]




 
Esther9521
暱稱: Drin淳
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« April 2019 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
傷心透!!!!!!!!
2010-07-30
2010-07-01
相愛4年

:: 日誌分類 ::
全部 (336)
雜類 (27)
家人 (23)
童軍 (33)
學校 (97)
未分類 (156)

::朋友仔::
http://viage... (hfgtrone)
http://ciali... (hwrGuats)
http://erect... (hhcnaica)
https://sare... (gerSilia)
https://sare... (hsfbiami)

:: 新朋友仔 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::

:: My Best Friend ::

:: 我的連結 ::
TCTV
xg
天文台
香港分共圖書館
張中

:: 日誌統計 ::
文章總數: 336
留言總數: 722
今日人氣: 0
累積人氣: 83729

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed