| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 30 日 星期三  |
| 2008-07-30 |
分類: 未分類 |
今日出左旺角.
同媽子行街.
行左成個下午.熱死`
跟住搭小巴入西貢.
同姑媽佢地食海鮮.
好好味.
|
2008 年 7 月 29 日 星期二  |
| 2008-07-29 |
分類: 未分類 |
一連三日既prefect camp完左.`
好攰.但系好開心`
周公.Gag哥做隊長.佢地好好人=)
同熊嘉文.陳綽怡.楊家樂.鐘文舜等一組.
好好玩.尤其係.'失'身大戰.`
成身濕哂.`;爽!.v.
玩獨木舟最辛苦.`
曬到想嗌救命l0r.`
屌.`
查防曬都吾得掂.`
重要整到隻手,痛.`
返大埔搭校巴.
突然壞咗.冇冷氣.頂;!
成架車咁多人.又多行李.`
焗死=(
第一次係學校.訓.沖涼
feel so bad l0r`
有'小強'.'知豬'.驚.
雖然好辛苦.但係我下年會繼續參加.`
Ps.第一次見到潘s!r喊.好touch.
下年一定要參加prefect=] |
2008 年 7 月 25 日 星期五  |
| 2008-07-25 |
分類: 未分類 |
今日8點幾.`
同Y0Y0.KellY去書展.`
算多人啦.`
D錢用完-w-`
買左angelababy既寫真.`
 
12點走.`
坐輪船到尖沙咀.`

食m記.行街.`
3點.返屋企.`
執去camp既野.`
攰.` |
2008 年 7 月 24 日 星期四  |
| 2008-07-24 |
分類: 未分類 |
係日本返尼喇.`
好攰.所以吾打qooza`
星期五至會打係日本發生既事.`
咁今日去左MK`
去貓館high tea`
食左個多士.花生醬同椰醬`
個到好舒服.有好多貓`
好Cute`
    
|
2008 年 7 月 16 日 星期三  |
| 2008-07-16 |
分類: 未分類 |
準備出尖沙咀去太空館做歷史功課.`
晚上就say bye`
23/7再打Q00ZA`
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|