今日.最後一天是以中一生的身份回校`
參加結業禮.
我拎左5個奬.{但不及MANDY咁勁lor}
蠻happ y.學科中文.通識.地理.視藝都拎到.
加多一個品行優異.{老師盲的嗎?!}
但我還是感謝老師對我的欣賞和鼓勵`
小息後.返課室拎成績表.滿意na`
M!SS TANG向每位同學俾評語.無聊`.V.
最後.老師為我地暑假期間生日既同學慶祝`
同學唱生日歌.我好感動=}`收到Cherry wif mandy既禮物`thz.
以下是我對中一生的生活作出感想`
多謝鄧啟恩老師同陳S!R`
他們對我的評價俾左我好多ENERGY`
同學門.升不到2A.別灰心.繼續加油
而將來同班既同學.也要努力
6/7`
我去左大埔文娛中心拎傑生優異獎`
雖然拎吾到十大.但對中一生既我.已經好滿足`
下一年會繼續努力.拎十大傑生.V.
|