今日lunch上小食部買野果陣,我無意之中o係大光園度發現左一棵好新奇
o既植物
,個樣有d似"油甘子"ga~但又唔係wo!!!幾Qute ga......我將
佢摘左落黎,跟住追住呀牛要佢食左佢la,仲呃佢話可以醫佢d"口氣"添...

不過,呢隻牛實在太唔聽話la,死都唔肯食wo....浪費晒我o既""一片心機""~
雖然我o既動機係不良,無非係想毒鬼死佢,但係身為奴隸獸o既佢竟然敢反
抗我呢個主人!!!!@.@".......可惡!!!搵日要好好教訓下佢先至得~

今日係歌唱比賽初賽呀~呀胡.家敏.高yee.區永豪.黑鬼都參加左呀!!!放左學,
我同得塋佢地去左禮堂幫佢地打氣,
....好多人ar~搞到冇位座,要自己擔凳~
有幾個唱得好好聽ar~有d就走因走得好勁!!!聽到我好累呀.....好眼訓~番到屋
企都成7點lu~