今日同Ka,,傻Ki,,渭,,皓,,威去游水" 唉唉.... 勁黑仔,, 都吾想再提喇!! 浪費哂我既腳骨力 同車錢.. 挽得吾夠一个钟就要散水-3-'' 諗返起都心傷T^T 游完之後去左食麥麥 傻Ki話要走先,,陪威,, 得返我同渭,Ka,,皓 食完之後行左陣.. 又行返轉头.. Ka話好攰 跟住各自歸家 歸家途中 有人在地鐵上 不時露出甜美既笑容 不宜透露詳情>.<