Kitty得意嗎??~~
一早(早極都係差唔多十一點)起身,,都好累..點解呢??
今日要去大樹下拜神作福..因本小姐今年同Daddy,細佬犯太歲
-去大樹下途中好塞車..原來有交通意外..(none of my business)
-....悶.....悶~不過算啦!!拜太歲緊要嘛~
-搭的士返屋企...搞D麻煩野.......功課!!!
-今日條氣唔順,,被人激親...正一大面~學校の大面
-佢好衰..嘜都同我爭既..我想原諒佢,不過原諒唔到....
-可唔可以幫我揾條真的舊褲ar?討厭(太空褲)...thx
-又要做功課...悶悶悶悶悶..唉!
在初一....收利是收到手軟
在初二.....朝頭早又有利是喇....夜晚就開心D喇!!
好似話句嫲的親戚趙府團拜係咩馬主...有兩隻馬(貝多芬/齊歡暢),就要我地十二個人(霸哂成張檯)搭幾程車去到沙田馬場>o<初頭以為個馬場勁細(睇電視機都咁細)...哇...去到果陣時..大到唔知點講....咁我係度祝大家
新年快樂,身體健康,學業進步!!!
Beautiful//]]