Kitty得意嗎??~~

 
Evitorhappy
暱稱: ╭☆★雅妍''★☆╮
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

最新日誌
boring
2007-06-03
2007-06-02
2007-06-01
2007-05-25

日誌分類
全部 (23)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友

我的連結
Mandy
Mandy2
Stephy& Alex...(十分...
﹏chelsea●▂●
﹏婉婷♀
●//◤Yahoo◢]]◆
☆■Fish▼
★雅詩★
□Kevin█

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 4 月 1 日  星期日   晴天


=.="                                                     

一早(早極都係差唔多十一點)起身,,都好累..點解呢??

今日要去大樹下拜神作福..因本小姐今年同Daddy,細佬犯太歲

-去大樹下途中好塞車..原來有交通意外..(none  of  my business)

-....悶.....悶~不過算啦!!拜太歲緊要嘛~

-搭的士返屋企...搞D麻煩野.......功課!!!




2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天


>-<~~                                                     

-今日條氣唔順,,被人激親...正一大面~學校の大面

-佢好衰..嘜都同我爭既..我想原諒佢,不過原諒唔到....

-可唔可以幫我揾條真的舊褲ar?討厭(太空褲)...thx

-又要做功課...悶悶悶悶悶..唉!




2007 年 2 月 23 日  星期五   晴天


初二之活動                                                     

在初一....收利是收到手軟

在初二.....朝頭早又有利是喇....夜晚就開心D喇!!

好似話句嫲的親戚趙府團拜係咩馬主...有兩隻馬(貝多芬/齊歡暢),就要我地十二個人(霸哂成張檯)搭幾程車去到沙田馬場>o<初頭以為個馬場勁細(睇電視機都咁細)...哇...去到果陣時..大到唔知點講....咁我係度祝大家

新年快樂,身體健康,學業進步!!!



D圖片靚唔靚呢??« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »

    Beautiful//]]


 
#footer## tofumonzter@createblog.com