Kitty得意嗎??~~
我堂妹1月19日係瑪麗醫院出世~
今日去睇佢,佢好靚女同埋好可愛呀!!!!
佢聽日出院喇!!
遲D就有相睇喇!!~
我依個ニ家姐很開心呀!
我堂妹(好似叫陳雅羚)係尋日的十點鐘係香港瑪麗醫院出世~
我聽日去探佢呀!雖然我未見過佢,但是我諗佢一定好cute姐!
因為我好鍾意BB~仲覺得佢地好可愛嘛!!!
今日有兩個賤人3B班"文xx"同埋"林xx",賤到佢呀係度偷映喎~仲整到我喊(我禁大個女係中三第二次喊)(第一次係鄭西斯個賤人)(第二次咪係佢地囉!)
Beautiful//]]