......................
今日同呀哥下午出街 去左人地屋企睇人打麻雀 有得睇 冇得打-3-
之後去左華都3樓 啊哥掛住拍拖 我落去買野食順便洗走埋我囉..= =
番到屋企冇野做
最後 我愛你xDD