| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 18 日 星期二  |
 |
|
買書記 
|
|
 今日晏就一齊去買書..
去tm..好熱啊..熱死me la..
去第1間..要自己搵書咖..
我呢d咁鈍既..搵左好鬼耐""最後都要請教nung..kaka""
去第222222222222222間la*~~
正ar//又多揀..又汁埋比你wo..gd~~~^^"
之後我地見到間豬肉檔超in ar...
係咁播歌..又大聲..好鬼死搞笑..
啊舜仲話見到有個男人無拉fu鏈..haha"
之後去到市中心...
見到個痴線婆...好得人驚..
係咁問我地係咪買書..
我地唔應佢..
佢話"咁你地即係買書la//去我個間la...去la去la...
搞錯ar///唔去我個間..去左我個間先la..你地都係買書乍ma.."(超兇+大聲)
真係個個都比佢嚇親...青山出來的..""
kayan又超好笑lor...好鍾意佢咁搞笑+玩得..
"唔變鐵板燒既kayan就係最好咖la'"記住la..^^"
係街到都做埋d騎呢野...
不過我都知你既苦心...
多謝你...
哈哈..成日用埋d故事來串我..
|
|
刊登時間︰2006-07-19 12:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
|
|
AGNES 於 2006-07-22 08:00 PM 發表:
買書又唔叫我帶你地去.我對屯門同天水圍書店既路.超級熟架..-3-"
|
|
|
AGNES 於 2006-07-22 07:59 PM 發表:
對住D拉人買書既人..唔惡唔得架..年中都唔知人俾我鬧走..哈哈***
我尋日去北江.見到個矮我半個頭細路.佢係咁叫我買書..我話買左.
佢就係咁痴住我.仲吉高腳.懶係高咁..跟住我同汶汶係咁笑佢..汶仲
話佢猥瑣佬..-33-"哈***
|
|
|
karen"" 於 2006-07-19 07:04 PM 發表:
=""=個西鐵傻佬更嚇人aaaaaa!!!!
嘩=0=驚到咩咁....
鐵板燒好食wo^^呵呵"
唔苦唔苦...一d都唔苦a~
苦口良藥ma""
係得你咁聰明wo""咁都聽得明"wakaka~
|
|