今日TVB電視台約咗到我公司做訪問,所以未到9點就返到公司打點一切!
結果兩位主持同Philip都好Pro,拍咗個幾鐘就OK晒!但係另一位男配角(俗稱騎喱啡)就相當緊張,set"恆"個頭,着定件全新名廠Tee、至潮老牛喺度等出鏡。不果以我所知,呢位騎喱啡只有幾個shot,仲要淨係影到隻手!
不呢種認真嘅態度,都值得我哋學習呢.........
結果皇天不負有心人,導演話下次有D死囚、色魔、強姦犯嘅角色一肯會Call佢開工喎!