今日一早個天就好黑,
但係我竟然咁都唔記得拎遮,
我一路行,
一路都好驚佢會落雨,
到我返到學校,都冇事,
就係我諗住做功課的時候(好書面語)xdd...
佢突然之間落好大雨,驚到我死!
啲人返呢個陣,
個個都濕曬,
有啲有遮都唔開,超好笑。
最濕個個就係一個叫賴天x的人佢由頭濕到落腳,超得意!
今日係我升左中學之後第一次的落雨天,
所以要好好紀念呢一日。