2010-07-19 - 盧盧之地盤 - QOOZA BLOG 網上日誌
盧盧之地盤
FDBWA176
暱稱: 盧盧
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-10-10
2010-09-30
2010-09-06
2010-08-22
2010-07-19
文章分類
全部 (49)
100問 (2)
分享 (7)
日常生活 (14)
上學 (20)
中學 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 185
今日人氣: 2
累積人氣: 4209
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 19 日  星期一   晴天


2010-07-19 鬱悶 分類: 分享

琴日兩點鐘開左機,

就諗住打番幾個鐘頭機,

知開左一陣,

我呀婆就打呢話去飲茶,

搞到我要即刻出門口,

明明是係禮拜日呢,

都唔比我打機。

行緊去飲茶個陣,

覺得有啲口渴,

突然之間見「COMEBUY」,

所以決定買番杯珍珠奶茶,

一路行一路飲,

我覺得而家勁多人飲珍珠奶茶,

一條街入面十個有九個都飲緊,

就係因為呢杯珍珠奶茶,

搞到我去到酒樓已經好飽,

食左少少野就番我呀婆屋企嘆冷氣,

玩左一陣「鋤大D」,

我就要換件令衫去香港演藝學院睇張敬軒同王苑之個套「柯迪夫」啦!

我已經恨左成個月啦,

呢個重要既時刻終於呢啦!

睇睇吓,

我竟然喊左出呢,

今次係我第一次睇野喊,

之前從來未試過,

連我自己都嚇左一嚇,

簡直係奇蹟呀!

仲有,我要隆重咁講一次,

張敬軒真係好令仔呀!

睇完已經十一點四,

所以我是但食左個M記就番屋企,

番到屋企我極速咁沖涼,

但係都要搞到兩點先訓,

所以今日勁眼訓!

 

 

 

 






訪客留言 (返回 FDBWA176 的日誌)


rabeedolly 於 2010-08-14 05:26 PM 發表:
comment.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sonia_man 於 2010-07-22 12:23 AM 發表:
cm=)`
盧盧好可愛x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



thelema1996 於 2010-07-19 09:12 PM 發表:
CM
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



samantha0511 於 2010-07-19 08:57 PM 發表:
睇完我覺得好好笑XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yyy6D39 於 2010-07-19 07:22 PM 發表:
哈哈:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 FDBWA176 的日誌 ]