| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 7 月 19 日 星期一  |
2010-07-19  |
分類: 分享 |
琴日兩點鐘開左機,
就諗住打番幾個鐘頭機,
點知開左一陣,
我呀婆就打呢話去飲茶,
搞到我要即刻出門口,
明明是係禮拜日呢,
都唔比我打機。
行緊去飲茶個陣,
覺得有啲口渴,
突然之間見「COMEBUY」,
所以決定買番杯珍珠奶茶,
一路行一路飲,
我覺得而家勁多人飲珍珠奶茶,
一條街入面十個有九個都飲緊,
就係因為呢杯珍珠奶茶,
搞到我去到酒樓已經好飽,
食左少少野就番我呀婆屋企嘆冷氣,
玩左一陣「鋤大D」,
我就要換件令衫去香港演藝學院睇張敬軒同王苑之個套「柯迪夫」啦!
我已經恨左成個月啦,
呢個重要既時刻終於呢啦!
睇睇吓,
我竟然喊左出呢,
今次係我第一次睇野喊,
之前從來未試過,
連我自己都嚇左一嚇,
簡直係奇蹟呀!
仲有,我要隆重咁講一次,
張敬軒真係好令仔呀!
睇完已經十一點四,
所以我是但食左個M記就番屋企,
番到屋企我極速咁沖涼,
但係都要搞到兩點先訓,
所以今日勁眼訓!
|
|