好開心呀,就呢放復活節假啦!
仲有兩日咋!
今日我好開心,
但係有啲唔知點算好!(都唔知自己想點)
呢件事就係...我竟然同「佢」(第時可以問番我)撞埋一齊,
明明我都已經唔鍾意佢,
但係我掂到佢的時候,
我竟然有過電同興奮的感覺,
真係好奇怪!
唔通我仲鍾意佢,
但係我明明已經鍾意左第二個架啦!
唉,真係諗爆頭。
如果有人知咩事,
唔該話一話比我知呀!
好啦!而家要為復活節假做最後衝刺啦!
各位努力呀!