2009-07-02 - 盧盧之地盤 - QOOZA BLOG 網上日誌
盧盧之地盤
FDBWA176
暱稱: 盧盧
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-10
2010-09-30
2010-09-06
2010-08-22
2010-07-19
文章分類
全部 (49)
100問 (2)
分享 (7)
日常生活 (14)
上學 (20)
中學 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 185
今日人氣: 2
累積人氣: 4214
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


2009-07-02 鬱悶 分類: 上學

今日係派成績表前最後一日番學,

其實而家已經差唔多算係放緊假,

只不過要番埋今日姐!

今日番去只不過係玩姐,

一番到去有咩音樂比賽,

係咁聽人地玩樂器,悶到死,

仲要冇個識,

攪左成個鐘!

跟著有棋藝比賽,

本身我地班得三個人參加,

點知梁加x同我地報曬名,

好似差唔多成班女仔都要參加,勁無奈,

好彩我玩個個遊戲勁簡單,

我拎左8分,

即係第一名!

今日仲講邊個入到普通話班,

女仔得幾個入唔到,

但係竟然有廖詠x!

唉,即係下年唔可以同佢一班啦!

一陣五點到要去同個小學同學出去玩,

不過都好,係屋企悶到死,

而且都同佢好耐無見,

好似話廖詠x都去!






訪客留言 (返回 FDBWA176 的日誌)


samantha0511 於 2009-07-06 12:59 PM 發表:
哈哈`
點解要廖穎x
睇到覺得好好笑 ;D
梁+和真係好賤.~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sonia_man 於 2009-07-02 05:33 PM 發表:
梁加和正衰人..
我仲以為係d老師選..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yyy6D39 於 2009-07-02 03:03 PM 發表:
哈哈`
我就係唔洗玩果個喇`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 FDBWA176 的日誌 ]