2009-07-10 - 盧盧之地盤 - QOOZA BLOG 網上日誌
盧盧之地盤
FDBWA176
暱稱: 盧盧
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-10-10
2010-09-30
2010-09-06
2010-08-22
2010-07-19
文章分類
全部 (49)
100問 (2)
分享 (7)
日常生活 (14)
上學 (20)
中學 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 185
今日人氣: 1
累積人氣: 4211
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


2009-07-10 愉快 分類: 上學

今日係一個大日子,

因為番埋今日就可以放暑假,

呢個暑假我已經等左好耐架啦,

過完呢個暑假我就中二啦,

真係好開心呀!

今日十點三就放左學,

番左去差唔多兩個鐘咋,

其實番去都係拎成績表同埋暑假作業,

今次我啲成績比上次好左好多(咁梗係啦,上次都無溫習),

跟著我地狂問人第幾名,

最衰佢今次無派果張綠色野,

如果唔係就唔洗咁辛苦問人啦!

今次中文仲多左個閱讀報告要做,

仲要自己去圖書館借書,痴線架。

無啦啦仲話星期一要番去交回條同成績表,

真係得閒得濟。






訪客留言 (返回 FDBWA176 的日誌)


a02thl 於 2009-07-12 10:49 AM 發表:
cmcm=]
我好想佢派綠色張野-.-
等我可以知道某d科全級第幾ma
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yyy6D39 於 2009-07-10 04:52 PM 發表:
cm*
同意"最衰佢今次無派果張綠色野,如果唔係就唔洗咁辛苦問人啦!"
-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 FDBWA176 的日誌 ]