今日係我番學以呢最開心既一天,
因為今日差唔多堂堂都係咁笑,
笑到爆嘴!
中文堂最好笑,
我根本差唔多無聽過佢講野,
係咁笑同傾計!
通識堂佢同我地分左組,
我同謝愛x一組,
跟著我成堂同周俊x係咁笑佢,勁好笑!
Lunch個陣周俊x加左一滴茶字典落張晉x碗麫到,
點知比張晉x見到,
就係咁鬧交,
但係佢地講呢講去到係個啲野,
張晉x突然之間揸爆左杯野飲,
個蓋彈左去呂素x到,超好笑!