sor呀!
成個幾月無上過呢,
我都知你地一定好掛住我。(自大中...ha...ha)
琴日考左英文口試(One Minute Talk),
等我話比你地知啦,
我個題目係Food呀,
超簡單lo,
勁多人係Animal。
終於考完音樂筆試啦,勁難...
超多唔識,
我驚會唔合格,
不過我都無諗過會合格,
係屋企無溫過,
番到學校先狂睇,
死梗啦!