| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 3 日 星期六  | |
| ♪ ♬♡ HOME DAY♡♪ ♬•●❤ |
今日留左係屋企成日,睇左&溫左maths...
原來全部都係a.maths既野~!!已經係a.maths
堂講過哂@.@好彩姐*^.^*今日先知原來自己
朋友唔係咁多,唉...(原來承諾一早消散不可兌現)
|
| 刊登時間︰2006-06-03 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2006 年 6 月 2 日 星期五  | |
| ¸¸.·´紅雨·.¸¸·. |
今日第二個小息果陣,落左去搵 do do me fa
拎金獎申請表.我成年既服務時數有235.5hrs
第一次咋@v@聽講如果得左,可以有成$500書
卷,太好啦~!!我可以買新書做閱讀報告啦*^.^*
沿途果陣,聽到d f.3話紅雨,我都諗可能lunch放,
點知學校話唔得,有冇搞錯咖><"其他學校都放左
啦,得我地唔俾放-.-"真係黑人憎呀(聖芳濟)/.\ |
| 刊登時間︰2006-06-03 01:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2006 年 6 月 1 日 星期四  | |
| 作文↖(>^_^< )↗ |
今日食完lunch之後,同sam姐,celia,亞芳&盈盈傾計...
講下考完試去邊到玩,都係離唔開:唱k,踩冰,游水,bbq,
去camp等等......都幾好既,唔駛咁悶丫麻*^.^*不過,
我諗呢個暑期都係補課多咖啦><"中文堂,派作文...
好彩@v@合格,有58-.-都唔算太差啦!!(自我安慰) |
| 刊登時間︰2006-06-01 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2006 年 5 月 31 日 星期三  | |
| ≮端午節 ≯ |
今日係端午節呀~!!一起身就食左隻粽,好應節*^.^*
之後就陪媽咪去左銀行拎$$,果陣媽咪又叫我去郭樹明
到睇醫生,咁又冇左$170啦><",途中我見到亞jay(m記
d fd)傾左一陣,因為太耐冇見到唔知講乜^﹏^,then,
我就陪媽咪去左聯和墟買餸,係街市我見到我鳳溪小學d
同學...今日都幾好,可以見到咁耐冇見既人,值得記念*^.^*

|
| 刊登時間︰2006-05-31 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2006 年 5 月 30 日 星期二  | |
| 偷竊>\\╰_╯//< |
今日番學本來都冇咩事發生咖,點知第一個小息之後,
就"黎料"啦~!!係我地作緊文既時候,亞芳就話我知佢
唔見左個袋,個袋裡面有:anni sui粉底,anni sui匙扣,
介指,散子包等等...總共唔見左成千蚊@.@,真係慘呀/.\
都唔明點解我地班咁多賊,重要係放假之前果日偷......
三次三次都係咁,希望亞芳唔好再諗,努力賺錢,再買過*^.^* |
| 刊登時間︰2006-05-31 11:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | » |