| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 11 日 星期四  | |
| __""第一次,, |
今日d堂好無聊呀,本來唔眼訓既我,後來都變得眼訓.
今日最開心都係上英文,又有group work喎,冇咁悶~!!
因為有'外評'既關係,所以上英文堂個個都好精神,好活躍*^.^*
今日係我,suki &綺雯第一次同小丸子出去食飯呀~!!
重要係去椰林閣食'西冷牛扒',超正呀~!!
但之後諗起等陣上朗拿甸奴(miss邱)堂就想喊啦~!!
|
| 刊登時間︰2006-05-11 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | |