FIONA0712
暱稱: *..°FIONA`'"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
27-31.3.2010
22-26.3.2010
17-21.3.2010
12-16.3.2010
7-11.3.2010
最近訪客
最近沒有訪客
﹏""相}}
日誌統計
文章總數: 526
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 8247
站內搜尋
2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天
Big Day--Talent Show 愉快

今年既Talent Show真係好精彩,班班都好努力!最後我地班拎左亞軍,冠軍Hotel Yr.2拎左!

完左Talent Show,我地班就係咁影相,換哂衫我地就去左小欖BBQ!燒到8點半左右就走,凍!

刊登時間︰2009-03-16 10:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 12 日  星期四   晴天
2-12.3.2009

2-12.3.2009

呢幾日除左番學就係跳舞,日練夜練都係為左開心,並唔係為左Miss個句"你地拎冠軍,我就請你地

食Pizza",雖然呢句說話都會俾到我地有原動力,但就算冇呢句說話,我地一樣會咁努力經過今次

Talent Show表演之後我地成班既感情真係好左&團結左好多!雖然有時會出現意見不合,但最終

解決辦法,所以就算有唔開心,都會好快冇事!今年既Talent Show,我地最多謝既人一定係Chocy,

佢真係俾左好多心機落去幫我地排舞走位,仲要一個一個咁執番好d姿勢,真係好多謝佢!!仲有就係

我地成班ADTM Yr.1既同學,我地練習既時間真係好長,但同學都冇埋怨過d咩,因為為左出黎既效

果會好d,大家都好落力!聽日就係Talent Show,雖然未必一定會贏,但我總相信我地一定唔會輸!

刊登時間︰2009-03-16 09:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 1 日  星期日   晴天
三月的第一天

今日Debbie send俾我的,我相信我係我個班係第一個知道成個行程既人!好期待5月既來臨!

刊登時間︰2009-03-05 11:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 28 日  星期六   晴天
26-28.2.2009

26.2.2009

今日番9點放1點,放左學之後陪亞Wing一齊等Jerry,佢份IFI功課出現左問題,

搞到佢要re-take!同Kelly理論左一陣,但仍然得唔到好既答案,所以差唔多成班

都叫佢去搵Kenny傾下,最後Kenny叫佢5點3再番學校!之後我地3個就去左沙田,

因為我同亞Wing想食越棧!!!食完野之後,Jerry話去食糖水,我真係睬佢都傻,本

來諗住走之際,亞Wing叫住我話想一齊行街,最後走既係Jerry!行到六點左右我

地Join埋姐姐一齊走,我買左對耳環,亞Wing買左隻介指!夜晚既事令我地好煩!!!

27.2.2009

今日本來唔駛番學,但因為要影班相&個人相,所以一定要番!點知番到學校先知得

9個人番左,8個人冇番!!影完班相之後,我再影Mentor相,突然間好掛住Joey,如果

你係到幾好!之後再去左KFC搵番D同學食lunch!完左番學校影個人相,影完行左去

搵Sammy拎個袋,再同同學一齊行去旺角行街!見到好多岩Talent Show既野,拎哂

d資料之後就番屋企,番到屋企都7點幾啦!P.S:亞Wing,唔駛為左d無聊人唔開心!!

28.2.2009

今日訓到11點先起身...成日都留左係屋企做功課&搵資料!Joey琴晚番左黎啦!!

刊登時間︰2009-02-28 12:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 24 日  星期二   晴天
23-24.2.2009

23.2.2009

今日番9放1,之後我同Wing,Jerry,Boey & Sammy去左食Shakey's Pizza.

好貴呀,一個Lunch Set每人都要$60-$70!!之後我地去左Adidas到睇衫,睇

完再行去九龍公園到練舞,由3點練到6點!今次個進度都幾快,練左4首歌!

24.2.2009

今日番11放5,上完英文堂就食Lunch!Lunch Time個個都買野番黎學校食,冇

幾耐見到社工黎左,仲同左我地成班傾計!Lunch Time完左之後上Kelly堂,同

Debbie傾計,佢真係好好笑!之後再上多兩堂亞Brie堂就放學,番到黎6點幾!!

刊登時間︰2009-02-25 07:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]