今日考I.S.呢~琴日問咁咁溫左書未=口=佢話未,我都係溫左10MINS XDD~~
今日第一堂比我地溫書~溫左45MINS就想訓訓-口-等打鐘落去同班FD傾下計~~
落到去同恆哥,K倫&肥同佢地傾計-口-點知比K倫叫我去同佢買樽檸,點知我又買埋一份TIN XDD~
考試個陣又差D好似上上MUSIC個時咁(係2D就知=口=唔知就問下人喇下XDD)份卷都OK難=口=
返到屋企比啊媽點左去買米=口=好重啊~返到黎冇喇喇想去睇下小說XDD近黎真係膠啊我XD~
P.S. 聽日就係考MATH喇~D公式都記得7788~希望!都加油喇XDD~~
|