FISH497的日記
今日...為重開日記!

請多多支持!
FISH383923
暱稱: 傻傻地既蜘蛛俠
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2008-11-09
2008-10-07
2008-10-04
2008-10-03
2008-09-29
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 38
今日人氣: 0
累積人氣: 783
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 11 日  星期三   時晴時雨


2008-06-11 分類: 未分類

今日考I.S.呢~琴日問咁咁溫左書未=口=佢話未,我都係溫左10MINS  XDD~~

     今日第一堂比我地溫書~溫左45MINS就想訓訓-口-等打鐘落去同班FD傾下計~~

落到去同恆哥,K倫&肥同佢地傾計-口-點知比K倫叫我去同佢買樽檸,點知我又買埋一份TIN  XDD~

     考試個陣又差D好似上上MUSIC個時咁(係2D就知=口=唔知就問下人喇下XDD)份卷都OK難=口=

返到屋企比啊媽點左去買米=口=好重啊~返到黎冇喇喇想去睇下小說XDD近黎真係膠啊我XD~

 P.S.  聽日就係考MATH喇~D公式都記得7788~希望!都加油喇XDD~~



2008 年 6 月 10 日  星期二   微雨


2008-06-10 分類: 未分類

今日就係考試既第一日喇=口=我諗考得都唔錯既xdd~~今日係考listening&dictation<--希望冇串錯-口-

       listaning我個人認為都ok易~最後個part係date flie抄野個到都好易~

Dictation就一般般~本身seen都幾易既-口-但一都unseen就死左-口-xdd冇野講-口-d字好難=口=

      今日又係遠遠既那方望左〈你〉一陣xdd   得諗冇人會知係冰個xdd

p.s.  聽日就考I.S.喇=口=  加油努力XDD 



2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天


2008-06-09 分類: 未分類

同平日冇咩分別~8點幾起左身=口=  溫左1個鐘英文DICT(希望合格@@!)就等12:45去樂富TRADE卡

     同膠忠+放卡個個人傾左1個鐘-口-就返黃大仙搭37M返屋企~返緊去個時就同膠忠講話打DECK

佢話搵埋豪仔,咁我就打電話~豪仔話OK咁就約左3:30上我到打DECK.豪仔上左黎-口-打左一陣就call膠忠

     第1次佢就話一陣黎等等..第2次就話要睇"我的最愛"....真係睇碟王xdd  咁我同豪仔打到5:30就散band~

p.s.  祝大定考試順順利利~~加油加油~~^口^



2008 年 6 月 8 日  星期日   晴天


2008-06-08 分類: 未分類

今日本身打算唔出去,留係屋企溫書-口- 點知10:00幾有人同我講話放卡盒+夸落~咁就出左去..我真失敗-口-

      12點幾個時搵埋膠忠一齊去交收~交收完去搵肥婆-口-不出我所料...佢又叫我地去搵unlce dragon=口=

去完又黎搵肥婆睇卡簿~點知講左好耐先有得睇-口-睇完返吉野家食雞飯~~唔錯唔錯xdd~

       跟住就去搵唔俊班人收手斷~同膠忠打左一陣deck~(我諗都有1個鐘既),打算返屋企~

先記得啊媽call左我要去剪頭髮=口=剪完就拎左d野去老人院比我啊麻~就返屋企lu~~

 p.s.  聽日一定要溫書>口<要升3D~加油努力~



2008 年 6 月 7 日  星期六   雨天


不快既日子-口- 分類: 未分類

今日去同人交收d野,地點就佢係柴灣mtr(幾遠啊-口-)~去到我我打比佢,電話未能接通--咁我得左佢30mins 又send左sms比佢

    佢都冇黎-口-勁火@a@返黎個時趙權話打deck就去左黃大仙m記-口- 好鬼悶..得個幾個人打-冇d快感呢~

走個時呢,冇意見到"穎穎"同"輝姑娘"係度食野-口-唔知佢見到我ma@@  迷一個~xdd

     搭37m個時先知自己得$2.5-口-  好彩個私機唔知-口-  就咁返左屋企lu~

p.s.  好想快d考完試去天悅-口-   希望考試考好d-  2D既※下年一齊入3D※  加油去lu~