今日冇喇喇又想打下blog-口- 哈哈(我都唔知點解呢@@)
今日成日都落雨,令我諗起『友共情』呢xdd~ 今日係考試前既最後一個上課天呢~
上eng個時,成班落堂個時要同miss chu敬禮(平時多數都係唔洗),miss chu係度笑話我地鐘意做d咁既野xdd~
食完lunch之後,去買左"樽檸"黎飲-口- 坐左係到好無聊,d雨越黎越大-口- 個排水口係咁出水 勁好笑-口-
最勁既唔係呢樣,係啊夢維"哥" 同 "火星人" 係到推黎推去,張長"燈"撞到個垃圾筒-口-
d垃圾飛曬去d水度=口= 臭爆-口-"" 又要搵標叔叔睇k.o.佢 就黎考試喇=口= 我d I.H. 仲未記曬=口= 星期日要加油呢-口-
p.s. 唔知記時我又會唔打blog呢-xdd~~
|