FISH497的日記
今日...為重開日記!

請多多支持!
FISH383923
暱稱: 傻傻地既蜘蛛俠
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-09
2008-10-07
2008-10-04
2008-10-03
2008-09-29
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 38
今日人氣: 1
累積人氣: 784
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 6 日  星期五   雨天


下雨天呢 分類: 未分類

    今日冇喇喇又想打下blog-口-  哈哈(我都唔知點解呢@@)   

今日成日都落雨,令我諗起『友共情』呢xdd~  今日係考試前既最後一個上課天呢~

     上eng個時,成班落堂個時要同miss chu敬禮(平時多數都係唔洗),miss chu係度笑話我地鐘意做d咁既野xdd~

食完lunch之後,去買左"樽檸"黎飲-口- 坐左係到好無聊,d雨越黎越大-口- 個排水口係咁出水  勁好笑-口-

     最勁既唔係呢樣,係啊夢維"哥"  同  "火星人"  係到推黎推去,張長"燈"撞到個垃圾筒-口-  

d垃圾飛曬去d水度=口= 臭爆-口-""   又要搵標叔叔睇k.o.佢  就黎考試喇=口= 我d I.H. 仲未記曬=口=  星期日要加油呢-口-

p.s.  唔知記時我又會唔打blog呢-xdd~~