今日art屎 做左個鍾 打算放上黎既 but 唔係好麗 so 冇放上黎-.-"
大小息個時,去左操,個死人啊hand都on on 地9架 冇lala 要換個曬d"琴晚"
做起黎冇d親切感.... 夜晚打算幫森林洗卡 but得1星....
p.s. 森林sorry啊 下次幫返你洗.....